Kirby v

Fijn hotel, centraal gelegen, vriendelijk personeel, lekker buffetontbijt.

4,0 van 5 bollen18 dec 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
We hebben een fijn verblijf gehad.
Bij aankomst gemeld bij de receptie en zo konden we gebruik maken van de parking (€10 per nacht).
De eigenaar sprak zelfs een beetje Nederlands, dit was heel fijn.
We hadden geboekt via wonderbox en geupgrade naar de bruidssuite met 2-persoonsjacuzzi.
De kamer was al een uur eerder klaar en we zijn er al in!
Heel leuk twee zwanen met rode snippers op bed.
De televisie konden we helaas niet goed verbinden met elf iPhones, maar uiteindelijk waren we voor qualitytime daar samen.
Smiddags zijn we in de jacuzzi gegaan. Bubbelbad mooi!
De vloer van de badkamer en het toilet is erg koud. Daar mag een matje in gelegd worden. Nu had ik slofjes bij dus was prima zo opgelost.
We zijn Savonds gaan eten bij het restaurant Meat'ing. Een echte aanrader! Wel even reserveren van te voren. Hotel ligt lekker centraal en dit restaurant was ook nog geen 10 minuten lopen.
Het is mogelijk om voor €2,50 pp een ontbijt op de kamer te krijgen. Wij hebben sochtends gewoon gebruik gemaakt van het buffet.
Schenk jus d'orange in een mooi simpele stofzuiger. We hebben lekker ontbeten.
Heerlijk om op zondag pas om 11 uur uit te hoeven checken. Na het ontbijt hebben we nog niet eens ontspannen op de kamer en zijn we om 11 uur weggegaan.
Wij zouden hier zeker nog eens terugkomen.
Datum van verblijf: december 2022
Kamertip: Boek zeker de suite nuptiale! Heerlijke jacuzzi en douche. En dat bed is lekker groot en slaapt...
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Didier D, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 26 dec 2022
Beste Kirby v,

leuk dat je het hotel aangenaam vindt.

Weet dat er in elke badkamer een matje ligt !

Tot een volgende keer dan maar !

Groeten,

• StayForLong
    4.5 km van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron
    Meer hotels in Mouscron bekijken
    Beoordeeld op 28 augustus 2022

Hotel Alizé ligt pal in het centrum van Moeskroen. Het hotel is een prachtig viersterrenhotel, dat service en kwaliteit hoog in het vaandel draagt. Nette kamers waar badkamer en toilet gescheiden zijn. Heel hygiënisch. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij hadden ook een jacuzzi. Leuk!

Datum van verblijf: augustus 2022
    DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2022

Beste patrickwD518CM

alvast bedankt voor de leuke review en tot een volgende keer ?

Beoordeeld op 25 juli 2022

Vriendelijk onthaal aan de receptie. Lekker en uitgebreid ontbijt en een behulpzaam en vriendelijk meisje in de ontbijtruimte. Daar wij er waren met die extreme hitte was het aangenaam binnenkomen in het airco gekoelde hotel. Wij hadden onze fietsen bij en konden die veilig wegzetten in de garage. Daar je al kon ontbijten vanaf 6:30 uur konden wij in de voormiddag een kleine fietstocht doen en na de middag heerlijk uitrusten in onze grote, frisse kamer. Grote en propere badkamer.

Datum van verblijf: juli 2022
    DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2022

Beste Daydream427302,

bedankt voor deze leuke review, dit maakt enorm veel plezier !

we hebben inderdaad de label "Bienvenue vélo", wat heel wat voordelen biedt aan fietsers

Beoordeeld op 18 juli 2022 via mobiele applicatie

Ik en mijn partner hebben een aangenaam verblijf gehad in dit hotel. De mensen waren heel vriendelijk zowel aan de telefoon, via mail als in persoon. De kamer was perfect in orde, heel proper, groot,...Het ontbijt was lekker en uitgebreide keuze in het buffet.

Datum van verblijf: juli 2022
    DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2022

BesteEnzoN259,

bedankt voor jouw super review, dit maakt enorm veel plezier !

Beoordeeld op 29 mei 2022

Het hotel is in orde, personeel heel vriendelijk, vooral Coralie, die zelfs een grote spin kwam verwijderen in onze kamer! Alles heel proper, gezeliige bar, en prima verzorgd ontbijt.
    Een opmerking : we gaan niet op hotel om tv te kijken, dat weet ik, maar we kijken toch graag even naar het nieuws, er zijn kanalen in het Frans, Engels, Duits, Italiaans, en misschien nog andere, maar geen enkel kanaal in het Nederlands, dit is niet enkel voor ons, er was een Nederlands paar dat dezelfde opmerking maakte, kan daar niets aan gedaan worden aub? voor de rest, alles super!

Datum van verblijf: mei 2022
    DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2022

Beste Diane V
    bedankt voor jouw super review, echt leuk dit te lezen
    voor de Nederlandstalige kanalen : voor het ogenblik heb je enkel BVN op satelliet. we zijn intussen aan het kijken om samen met TV Vlaanderen te werken maar dit is nog niet volledig in orde
    de leuke kantjes aan Belgenland :-) !
    Didier de weerdt
    eigenaar

Beoordeeld op 20 mei 2022

zeer vriendelijk en behulpzaan personeel.
    kamer was zoals het moet, netjes en rustig
    de ligging van het hotel is een perfecte verteks plaats
    om de omgeving te ontdekken , prive parking is zeer handig
    alles naar wens , geen opmerking

Datum van verblijf: mei 2022

Beste Wim

bedankt voor de leuke review

een 5/5, da's toch immens leuk te krijgen hoor !

MvG

Didier De weerdt