Daydream427302

Zeer goed hotel, vriendelijk personeel. Grote kamer met veel kastruimte

5,0 van 5 bollen25 jul 2022 beoordeeld
Vriendelijk onthaal aan de receptie. Lekker en uitgebreid ontbijt en een behulpzaam en vriendelijk meisje in de ontbijtruimte. Daar wij er waren met die extreme hitte was het aangenaam binnenkomen in het airco gekoelde hotel. Wij hadden onze fietsen bij en konden die veilig wegzetten in de garage. Daar je al kon ontbijten vanaf 6:30 uur konden wij in de voormiddag een kleine fietstocht doen en na de middag heerlijk uitrusten in onze grote, frisse kamer. Grote en propere badkamer.
Datum van verblijf: juli 2022
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 5 sep 2022
Beste Daydream427302,

bedankt voor deze leuke review, dit maakt enorm veel plezier !

we hebben inderdaad de label "Bienvenue vélo", wat heel wat voordelen biedt aan fietsers

Didier De Weerdt
          5.8 km van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron
          11.7 km van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron
          Meer hotels in Mouscron bekijken
          Beoordeeld op 18 juli 2022 via mobiele applicatie

Ik en mijn partner hebben een aangenaam verblijf gehad in dit hotel. De mensen waren heel vriendelijk zowel aan de telefoon, via mail als in persoon. De kamer was perfect in orde, heel proper, groot,...Het ontbijt was lekker en uitgebreide keuze in het buffet.

Datum van verblijf: juli 2022
          DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2022

BesteEnzoN259,

bedankt voor jouw super review, dit maakt enorm veel plezier !

Didier De Weerdt

Beoordeeld op 29 mei 2022

Het hotel is in orde, personeel heel vriendelijk, vooral Coralie, die zelfs een grote spin kwam verwijderen in onze kamer! Alles heel proper, gezeliige bar, en prima verzorgd ontbijt.
          Een opmerking : we gaan niet op hotel om tv te kijken, dat weet ik, maar we kijken toch graag even naar het nieuws, er zijn kanalen in het Frans, Engels, Duits, Italiaans, en misschien nog andere, maar geen enkel kanaal in het Nederlands, dit is niet enkel voor ons, er was een Nederlands paar dat dezelfde opmerking maakte, kan daar niets aan gedaan worden aub? voor de rest, alles super!

Datum van verblijf: mei 2022
          DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2022

Beste Diane V
          bedankt voor jouw super review, echt leuk dit te lezen
          voor de Nederlandstalige kanalen : voor het ogenblik heb je enkel BVN op satelliet. we zijn intussen aan het kijken om samen met TV Vlaanderen te werken maar dit is nog niet volledig in orde
          de leuke kantjes aan Belgenland :-) !
          Didier de weerdt
          eigenaar

Beoordeeld op 20 mei 2022

zeer vriendelijk en behulpzaan personeel.
          kamer was zoals het moet, netjes en rustig
          de ligging van het hotel is een perfecte verteks plaats
          om de omgeving te ontdekken , prive parking is zeer handig
          alles naar wens , geen opmerking

Beste Wim

bedankt voor de leuke review

een 5/5, da's toch immens leuk te krijgen hoor !

MvG

Didier De weerdt

Beoordeeld op 14 mei 2022

Goed ontbijt, smart tv op de kamer (Netflix, Amazon)
          Ruime kamers met comfortabele bedden en een goed werken airco/ verwarming.
          Enkel de fitnessruimte is zeer beperkt, sauna is dan weer wel aanwezig maar heb deze niet gebruikt.
          Qua ligging kan je niet beter zitten, overal dichtbij plus genoeg parkeergelegenheid.

Reistype: Reisde voor zaken
          DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2022

Beste Yvespassemier

heel erg bedankt voor deze 5/5

Dit is heel erg leuk.

Fitness ruimte is inderdaad niet XXL maar toch met loopband, fiets, gewichtjes, bank, etc, allemaal van de gerenomeerde merken Technogym en Waterrower :-)

Tot een volgende keer dan maar !

Groetjes

Didier DE WEERDT

Beoordeeld op 8 mei 2022

Super verblijf. Heel schoon en netjes. Leuke in richting, vriendelijk personeel. Ontbijt was goed en uitgebreid. Het is een leuke stad en het hotel heeft een super goede ligging. Kortom heel goed hotel voor wen mooie prijs !!! Echt een aanrader

Datum van verblijf: mei 2022
          DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2022

Beste Joeytraveler046,

een 5/5 krijgen is enorm motiverend voor onze dynamische en toegewijde staff !

Enorm bedankt

Groetjes