Diane v
Antwerpen, België

2 nachten verbleven, het was top

5,0 van 5 bollen29 mei 2022 beoordeeld
Het hotel is in orde, personeel heel vriendelijk, vooral Coralie, die zelfs een grote spin kwam verwijderen in onze kamer! Alles heel proper, gezeliige bar, en prima verzorgd ontbijt.
Een opmerking : we gaan niet op hotel om tv te kijken, dat weet ik, maar we kijken toch graag even naar het nieuws, er zijn kanalen in het Frans, Engels, Duits, Italiaans, en misschien nog andere, maar geen enkel kanaal in het Nederlands, dit is niet enkel voor ons, er was een Nederlands paar dat dezelfde opmerking maakte, kan daar niets aan gedaan worden aub? voor de rest, alles super!
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 30 mei 2022
Beste Diane V
bedankt voor jouw super review, echt leuk dit te lezen
voor de Nederlandstalige kanalen : voor het ogenblik heb je enkel BVN op satelliet. we zijn intussen aan het kijken om samen met TV Vlaanderen te werken maar dit is nog niet volledig in orde
de leuke kantjes aan Belgenland :-) !
Groeten
    4.4 km van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron
    4.5 km van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron
    Meer hotels in Mouscron bekijken
    Beoordeeld op 20 mei 2022

zeer vriendelijk en behulpzaan personeel.
    kamer was zoals het moet, netjes en rustig
    de ligging van het hotel is een perfecte verteks plaats
    om de omgeving te ontdekken , prive parking is zeer handig
    alles naar wens , geen opmerking

Datum van verblijf: mei 2022
    DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2022

Beste Wim

bedankt voor de leuke review

een 5/5, da's toch immens leuk te krijgen hoor !

MvG

Didier De weerdt

Beoordeeld op 14 mei 2022

Goed ontbijt, smart tv op de kamer (Netflix, Amazon)
    Ruime kamers met comfortabele bedden en een goed werken airco/ verwarming.
    Enkel de fitnessruimte is zeer beperkt, sauna is dan weer wel aanwezig maar heb deze niet gebruikt.
    Qua ligging kan je niet beter zitten, overal dichtbij plus genoeg parkeergelegenheid.

Reistype: Reisde voor zaken
    DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2022

Beste Yvespassemier

heel erg bedankt voor deze 5/5

Dit is heel erg leuk.

Fitness ruimte is inderdaad niet XXL maar toch met loopband, fiets, gewichtjes, bank, etc, allemaal van de gerenomeerde merken Technogym en Waterrower :-)

Tot een volgende keer dan maar !

Groetjes

Beoordeeld op 8 mei 2022

Super verblijf. Heel schoon en netjes. Leuke in richting, vriendelijk personeel. Ontbijt was goed en uitgebreid. Het is een leuke stad en het hotel heeft een super goede ligging. Kortom heel goed hotel voor wen mooie prijs !!! Echt een aanrader

Datum van verblijf: mei 2022
    DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2022

Beste Joeytraveler046,

een 5/5 krijgen is enorm motiverend voor onze dynamische en toegewijde staff !

Enorm bedankt

Groetjes

Beoordeeld op 20 februari 2022 via mobiele applicatie

Was een propere kamer alles was aanwezig ,goed ontbijt alles wat je wou was er van wafels enzo maar op de website van het hotel stond er dat we fietsen konden huren daar zelf maar ze wisten van niets dit vonden we zeer jammer ook het personeel kon geen Nederlands wat we ook zeer jammer vonden

Kamertip: Parking vinden we heel duur je kan hem best parkeren voor het hotel dit is gratis
    Datum van verblijf: februari 2022
    DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2022

Beste Nele1994,

Hartelijk dank voor uw review

Namens ons hele team bied ik u onze verontschuldigingen aan dat wij uw verwachtingen niet hebben kunnen overtreffen. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en wij gebruiken de feedback die u ons hebt gegeven om verbeteringen te implementeren om er zeker van te zijn dat wij onze gasten in de toekomst een nog betere ervaring kunnen bieden.

Ik wil graag wat uitleg geven :
    1. iedereen spreekt bij ons Frans, Nederlands en Engels. Wel hebben we enkele stagiairs in huis, die misschien niet allemaal Nederlands spreken maar ze waren zeker en vast nooit alleen en onze eigen team is alleszins drietalig
    2. wat de fietsen betreft :
    - nergens op onze site staat dat we zelf fietsen verhuurd, misschien op een boekingssite
    - we werken immers samen met dienst toerisme Moeskroen, gelegen op 100m van het hotel, die elektrische fietsen verhuurd

Ik hoop dat u in de toekomst opnieuw bij ons zult verblijven, zodat wij nogmaals de kans krijgen om u een superieure ervaring te bieden.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 27 december 2021

Heel verzorgd hotel met zeer vriendelijk personeel
    Uitstekend ontbijt en goede kamers.
    Ideaal als uitvalsbasis om de westhoek te bezoeken of naar Lille of roubaix te reizen.
    Alles was naar wens
    Top prijs kwaliteit

Datum van verblijf: december 2021
    DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2022

Beste spudwebb2018

bedankt voor de leuke review, tof dat je niet alleen de kamer en het ontbijt maar voornamelijk het onthaal leuk vond !

tot een volgende keer

Met vriendelijke groeten