Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 108
PricelineUS$ 105
TripadvisorUS$ 105
eDreams
Hotels.comUS$ 108
TravelocityUS$ 108
Beoordeeld op 14 mei 2022

Goed ontbijt, smart tv op de kamer (Netflix, Amazon)
Ruime kamers met comfortabele bedden en een goed werken airco/ verwarming.
Enkel de fitnessruimte is zeer beperkt, sauna is dan weer wel aanwezig maar heb deze niet gebruikt.
Qua ligging kan je niet beter zitten, overal dichtbij plus genoeg parkeergelegenheid.

Datum van verblijf: mei 2022
Reistype: Reisde voor zaken
DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2022

Beste Yvespassemier

heel erg bedankt voor deze 5/5

Dit is heel erg leuk.

Fitness ruimte is inderdaad niet XXL maar toch met loopband, fiets, gewichtjes, bank, etc, allemaal van de gerenomeerde merken Technogym en Waterrower :-)

Tot een volgende keer dan maar !

Groetjes

Beoordeeld op 8 mei 2022

Super verblijf. Heel schoon en netjes. Leuke in richting, vriendelijk personeel. Ontbijt was goed en uitgebreid. Het is een leuke stad en het hotel heeft een super goede ligging. Kortom heel goed hotel voor wen mooie prijs !!! Echt een aanrader

Datum van verblijf: mei 2022
DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2022

Beste Joeytraveler046,

een 5/5 krijgen is enorm motiverend voor onze dynamische en toegewijde staff !

Enorm bedankt

Groetjes

Beoordeeld op 20 februari 2022 via mobiele applicatie

Was een propere kamer alles was aanwezig ,goed ontbijt alles wat je wou was er van wafels enzo maar op de website van het hotel stond er dat we fietsen konden huren daar zelf maar ze wisten van niets dit vonden we zeer jammer ook het personeel kon geen Nederlands wat we ook zeer jammer vonden

Kamertip: Parking vinden we heel duur je kan hem best parkeren voor het hotel dit is gratis
Datum van verblijf: februari 2022
DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2022

Beste Nele1994,

Hartelijk dank voor uw review

Namens ons hele team bied ik u onze verontschuldigingen aan dat wij uw verwachtingen niet hebben kunnen overtreffen. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en wij gebruiken de feedback die u ons hebt gegeven om verbeteringen te implementeren om er zeker van te zijn dat wij onze gasten in de toekomst een nog betere ervaring kunnen bieden.

Ik wil graag wat uitleg geven :
1. iedereen spreekt bij ons Frans, Nederlands en Engels. Wel hebben we enkele stagiairs in huis, die misschien niet allemaal Nederlands spreken maar ze waren zeker en vast nooit alleen en onze eigen team is alleszins drietalig
2. wat de fietsen betreft :
- nergens op onze site staat dat we zelf fietsen verhuurd, misschien op een boekingssite
- we werken immers samen met dienst toerisme Moeskroen, gelegen op 100m van het hotel, die elektrische fietsen verhuurd

Ik hoop dat u in de toekomst opnieuw bij ons zult verblijven, zodat wij nogmaals de kans krijgen om u een superieure ervaring te bieden.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 27 december 2021

Heel verzorgd hotel met zeer vriendelijk personeel
Uitstekend ontbijt en goede kamers.
Ideaal als uitvalsbasis om de westhoek te bezoeken of naar Lille of roubaix te reizen.
Alles was naar wens
Top prijs kwaliteit

Datum van verblijf: december 2021
DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2022

Beste spudwebb2018

bedankt voor de leuke review, tof dat je niet alleen de kamer en het ontbijt maar voornamelijk het onthaal leuk vond !

tot een volgende keer

Met vriendelijke groeten

eigenaar

Beoordeeld op 8 november 2021

We werden heel vriendelijk onthaald. De service was vlot. De receptioniste deed erg haar best om Nederlands te praten. De kamer was rustig en aangenaam. Het ontbijtbuffet heel gevarieerd en lekker. Een aanrader!

Datum van verblijf: november 2021
DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2021

Beste pdecon17

tot een volgende keer