Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 104
PricelineUS$ 104
Hotels.comUS$ 104
TravelocityUS$ 104
Orbitz.comUS$ 104
Agoda.comUS$ 104
Beoordeeld op 20 februari 2022 via mobiele applicatie

Was een propere kamer alles was aanwezig ,goed ontbijt alles wat je wou was er van wafels enzo maar op de website van het hotel stond er dat we fietsen konden huren daar zelf maar ze wisten van niets dit vonden we zeer jammer ook het personeel kon geen Nederlands wat we ook zeer jammer vonden

Kamertip: Parking vinden we heel duur je kan hem best parkeren voor het hotel dit is gratis
Datum van verblijf: februari 2022
DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2022

Beste Nele1994,

Hartelijk dank voor uw review

Namens ons hele team bied ik u onze verontschuldigingen aan dat wij uw verwachtingen niet hebben kunnen overtreffen. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en wij gebruiken de feedback die u ons hebt gegeven om verbeteringen te implementeren om er zeker van te zijn dat wij onze gasten in de toekomst een nog betere ervaring kunnen bieden.

Ik wil graag wat uitleg geven :
1. iedereen spreekt bij ons Frans, Nederlands en Engels. Wel hebben we enkele stagiairs in huis, die misschien niet allemaal Nederlands spreken maar ze waren zeker en vast nooit alleen en onze eigen team is alleszins drietalig
2. wat de fietsen betreft :
- nergens op onze site staat dat we zelf fietsen verhuurd, misschien op een boekingssite
- we werken immers samen met dienst toerisme Moeskroen, gelegen op 100m van het hotel, die elektrische fietsen verhuurd

Ik hoop dat u in de toekomst opnieuw bij ons zult verblijven, zodat wij nogmaals de kans krijgen om u een superieure ervaring te bieden.

Beoordeeld op 27 december 2021

Heel verzorgd hotel met zeer vriendelijk personeel
Uitstekend ontbijt en goede kamers.
Ideaal als uitvalsbasis om de westhoek te bezoeken of naar Lille of roubaix te reizen.
Alles was naar wens
Top prijs kwaliteit

Datum van verblijf: december 2021
DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2022

Beste spudwebb2018

bedankt voor de leuke review, tof dat je niet alleen de kamer en het ontbijt maar voornamelijk het onthaal leuk vond !

tot een volgende keer

Met vriendelijke groeten

eigenaar

Beoordeeld op 8 november 2021

We werden heel vriendelijk onthaald. De service was vlot. De receptioniste deed erg haar best om Nederlands te praten. De kamer was rustig en aangenaam. Het ontbijtbuffet heel gevarieerd en lekker. Een aanrader!

Datum van verblijf: november 2021
DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2021

Beste pdecon17

tot een volgende keer

Met vriendelijke groeten

eigenaar

Beoordeeld op 20 juli 2021 via mobiele applicatie

Excellent hotel, gelegen pal in het centum, met alle modern comfort. Heel gestileerd en vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt
dat wegens COVID maatregels niet zo praktisch verliep. Hopelijk komt aan deze vlug een eind. Eigen afgesloten betaalparking. Conlusie: ten zeerste aanbevolen.

Datum van verblijf: juni 2021
DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2021

Beste JVdV48,

erg bedankt voor deze erg positieve review... spijtig dat we de 5/5 missen :-)

Volgende keer NOG beter dus

Beoordeeld op 16 september 2020 via mobiele applicatie

Een zakelijk hotel midden in de stad waar alles klopt. Ontvangst keurig. Kamer netjes, alles werkt en up-to-date. Een goed bed en dus heerlijk geslapen en een fijne douche. Uitgebreid ontbijt waar alles aanwezig is, vers. Kortom, een zeer prettig verblijf.

Datum van verblijf: september 2020
Reistype: Reisde voor zaken
DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2020

Beste Klaveren

bedankt voor uw leuke review. alles is blijkbaar perfect verlopen

Mogen we dan volgende keer een 5/5 verwachten ? :-)