Orbitz.com
Travelocity
Priceline
Beoordeeld op 8 november 2021

We werden heel vriendelijk onthaald. De service was vlot. De receptioniste deed erg haar best om Nederlands te praten. De kamer was rustig en aangenaam. Het ontbijtbuffet heel gevarieerd en lekker. Een aanrader!

Datum van verblijf: november 2021
DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2021

Beste pdecon17

bedankt voor de leuke review, tof dat je niet alleen de kamer en het ontbijt maar voornamelijk het onthaal leuk vond !

tot een volgende keer

Met vriendelijke groeten

eigenaar

Beoordeeld op 20 juli 2021 via mobiele applicatie

Excellent hotel, gelegen pal in het centum, met alle modern comfort. Heel gestileerd en vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt
dat wegens COVID maatregels niet zo praktisch verliep. Hopelijk komt aan deze vlug een eind. Eigen afgesloten betaalparking. Conlusie: ten zeerste aanbevolen.

Datum van verblijf: juni 2021
DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2021

Beste JVdV48,

erg bedankt voor deze erg positieve review... spijtig dat we de 5/5 missen :-)

Volgende keer NOG beter dus

Beoordeeld op 16 september 2020 via mobiele applicatie

Een zakelijk hotel midden in de stad waar alles klopt. Ontvangst keurig. Kamer netjes, alles werkt en up-to-date. Een goed bed en dus heerlijk geslapen en een fijne douche. Uitgebreid ontbijt waar alles aanwezig is, vers. Kortom, een zeer prettig verblijf.

Datum van verblijf: september 2020
Reistype: Reisde voor zaken
DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2020

Beste Klaveren

bedankt voor uw leuke review. alles is blijkbaar perfect verlopen

Mogen we dan volgende keer een 5/5 verwachten ? :-)

Beoordeeld op 27 september 2019

Vriendelijke ontvangst, zelfs in het Nederlands. Smaak vol ingerichte kamer, groot genoeg. Jammer genoeg een slechte ventilatie van de badkamer, bijgevolg alles aangedampt na het douchen. Rustige kamer. Parking van het hotel is wel 10€.

Kamertip: Kamers die uitgeven op de parking zijn rustig
Datum van verblijf: september 2019
DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2019

Beste Guy D

bedankt voor deze leuke feedback

Voor de ventilatie kunnen we niet meer doen hoor, anders maakt deze te veel lawaai. Maar we laten deze toch eens nachecken

Tot een volgende keer !

Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 22 juni 2019 via mobiele applicatie

Aangenaam ontvangst, zeer verzorgde kamers met alles wat je nodig hebt.
Gratis privé sauna te reserveren is wel top, wel maar voor 2 personen.
Uitgebreid en verzorgd ontbijt voor ieders wat wil.
Kortom een zeer aangenaam verblijf

Datum van verblijf: juni 2019
DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2019

Dag dieter1989

dat is nu wel een erg leuke review zeg :-)

Echt leuk voor onze team !

bedankt en tot volgende keer

eigenaar