Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 107
PricelineUS$ 106
Hotels.comUS$ 107
TravelocityUS$ 107
Orbitz.comUS$ 107
Trip.comUS$ 106
Beoordeeld op 22 juni 2019 via mobiele applicatie

Aangenaam ontvangst, zeer verzorgde kamers met alles wat je nodig hebt.
Gratis privé sauna te reserveren is wel top, wel maar voor 2 personen.
Uitgebreid en verzorgd ontbijt voor ieders wat wil.
Kortom een zeer aangenaam verblijf

Datum van verblijf: juni 2019
DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2019

Dag dieter1989

dat is nu wel een erg leuke review zeg :-)

Echt leuk voor onze team !

bedankt en tot volgende keer

eigenaar

Beoordeeld op 8 april 2019

uitermate netjes
zeer vriendelijk onthaal
ontbijt : gevarieerd
modern, milieuvriendelijk en luxueus
goed gelegen in de stad
veilige parking
kwaliteitsproducten bij ontbijt en ook qua slaapkamer
tophotel

Datum van verblijf: april 2019
DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2019

Beste bjorno29

Beoordeeld op 25 januari 2019 via mobiele applicatie

De kamer en het hotel waren heel netjes en hygiënisch. Het personeel was heel erg vriendelijk. We mochten iets vroeger inchecken en iets later uitchecken van hun en hebben 2 keer de sauna gebruikt waar we veel van genoten hebben.

Heel erg bedankt!

Datum van verblijf: januari 2019
DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 april 2019

Beste Haertsz

enorm blij te lezen dat je een leuke verblijf bij ons had.

Dit maakt ons volledig team erg blij

Tot een volgende keer dan maar :-)

Beoordeeld op 14 januari 2019

Tijdens een uitstap naar Kortijk en Doornik hebben we in Alize Moeskroen overnacht.
Het is een goed hotel in het centrum van Moeskroen op wandelafstand van vele restaurants en bars. De kamer en badkamer was proper en goed ingericht. Gratis WIFI werkte uitstekend. Het aanbod tijdens het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker.
Enig (zeer klein) min-puntje is dat men, alhoewel Moeskroen in België ligt en op een boogscheut van Vlaanderen, geen enkele Nederlandstalige zender kon bekijken op TV. Waals, Frans, Engels, meer dan 30 kanalen al wat je wil behalve Vlaams.

Datum van verblijf: januari 2019
DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2019

Beste Ingrid D

wij danken u voor dit leuke feedback.

Over de Vlaamse TV zenders : spijtig genoeg zenden geen enkele Vlaamse YV zenders meer noch op DVB noch op satelliet waardoor we sindsdien geen Vlaamse zenders meer hebben.

Dit is dus volledig buiten onze wil.

Beoordeeld op 16 juli 2018

Zeer mooi hotel met grote moderne kamers waar alles aanwezig is.. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet met bv. echte pistoletjes en vers fruitsap. Ook de gratis welness is een pluspunt. Dit is een aanrader. Alles is op wandelafstand te doen.

Datum van verblijf: juli 2018
DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2018

Beste Michaël V

bedankt voor uw feedback.

Erg blij te lezen dat u onze diensten erg goed vond.

Tot een volgende keer dus

Didier De Weerdt