TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 18 juni 2019 via mobiele applicatie

Je kunt aan alles zien dat dit gebouw van een architect is geweest, die zich lekker heeft uitgeleefd - het moet ooit prachtig geweest zijn. En de locatie is dat nog steeds.

Maar zo te zien is er na de opening als hotel, in 2011, niets met gedaan aan in stand houden van die pracht.

Versleten vloerbedekking, beschadigde muren en plinten, een nieuwe douchestang 20 cm naar rechts monteren en de oude pluggen laten zitten. Een verbouwing die blijkbaar zomer 2018 al aan de hand was, zo te zien stilgelegd, maar wel de riool lucht als gevolg. Mooi uitzicht ook vanaf het terras...

Personeel van de bar 's avonds is druk met van alles, begane de klant bedienen. Leren je rustig 10 minuten wachten - aan de bar staand ! - voordat ze je helpen. Vreemd...

Zonde, zonde, zonde, het zou zo mooi kunnen zijn.

Ontbijt is zeer zeer karig voor EUR 13,-.

Veel potentie maar dan moet er wel iets gebeuren aan het management.

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 27 augustus 2018

2 nachten, met het gezin. Vr-Za Za-Zon
Ontvangst aan de balie fijn en in orde

Het ontbijt was 2* correct en zeer in orde

Het personeel was vriendelijk en zeker niet bemoeiend

De Pairi Daiza package, is correct en het Pairi Daiza park is vrij dichtbij +-20min verder met de wagen gelegen

Wij gaan zeker nog eens terug, dus : een geschikt hotel voor zijn rustige ligging, modern, zwembad, natuur, …..

OK, ja er zijn nu uitbreidings+verbouwings- en afwerkingswerken aan de gang
Dit is nu hun investering naar een lange termijnvisie tbv ons de toekomstige hotelbezoeker om het comfort te waarborgen etc
Je kan dit alles dus alleen maar als positief ervaren

De kamers waren wel OK maar ook hier dient er op termijn het één en ander vernieuwd te worden Alles op zijn tijd….

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 13 augustus 2018

Na het bekijken van foto's, leek me dit een geschikt hotel; rustig gelegen, modern, zwembad aanwezig, om 2 nachten te vertoeven,samen met m'n ouders en dochter. We hadden de Pairi Daiza package, is wel voordelig en het park is dichtbij gelegen. Maar bij aankomst werd het ons duidelijk dat er verbouwingswerken aan de gang waren, dit was ons niet gezegd bij het boeken. In het hotel hing een onaangename "wc"-geur, het zwembadwater was troebel en de bepleistering aan het plafond hing los (dus geen gebruik van het zwembad gemaakt), m'n dochter had er zich wel op verheugd, 't was namelijk 30 graden. De kamers waren wel ok en het terras was, aangezien hier ook verbouwd werd, gezellig, rustig in de natuur. Het ontbijt was eenvoudig,te duur voor hetgeen je krijgt. De tweede ochtend was de koffie niet te drinken. We hebben de tweede avond gegeten in het restaurant "les salines" en dat was goed. Het personeel was "basic" vriendelijk.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 24 juli 2018

mooi rustig gelegen hotel dicht bij Pairi Daiza. Men voert er momenteel verbouwingswerken uit, dus best alleen in het weekend. Mooi binnenzwembad.
buiten eten gaat ook. ontbijt aan de magere kant. vriendelijk personeel

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 15 augustus 2017 via mobiele applicatie

Verbleven er samen met ander koppel nav bezoek pairi daiza en dit hotel is in alles middelmatig of mss beter gezegd net niet. De kamers zijn ok maar veel elementen zijn onafgewerkt of al in verval. Ontbijt heeft het strikt noodzakelijk maar ook niets meer. Personeel is vriendelijk maar gaat ook niet voor de extra mile. Kortom: net niet voldoende om het te kunnen aanbevelen

Datum van verblijf: augustus 2017