Leg de laagste prijs van deze websites vast
FindHotel
StayForLong
eDreams
Beoordeeld op 13 juli 2018

We verbleven 2 nachten in deze B&B met onze 2 petekinderen van 9 en 12 jaar.
Gewoon super van ontvangst tot vertrek. De ontvangst was heel hartelijk, eerst door de gastheer, daarna door de gastvrouw. Heel uitgebreide uitleg ontvangen over kamer, gebouw, zwembad enz. Ruime kamer met dubbel bed, keuken met koelkast, waterkoker, micrgolf oven. Ruime mezanine bereikbaar met tamelijk steile trap voorzien van 2 éénpersoonsbedden. De kinderen waren in hun nopjes. De gastvrouw had als extraatje koekjes, chocolaatjes, water en koffiefilters voorzien. Een gemeenschappelijke mini-bar is voorzien van zowel wijnen, bieren en frisdranken aan echt democratische prijzen.
Het natuur-zwembad met visjes was een uitdaging voor de kinderen, die er ruim gebruik van maakten met dit mooie weer.
De B&B is heel rustig gelegen midden in het groen in een mooi verzorgde tuin, dichtbij wandel- en fietspaden. De eigenaars geven uitgebreide informatie over wandel- en fietsroutes.
Geen twijfel voor ons volgende verblijf in deze omgeving : we komen zeker terug, want echt een aanrader !

Kamertip: kamers op 1ste verdieping telkens voor 4 personen te bereiken via trap. Eigenaars helpen met bagage
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 17 april 2016 via mobiele applicatie

Superfijne ontvangst, gastvrij, mooie ruime kamers, super proper, zalig ontbijt met alles erop en eraan. Een aparte fietsenstalling en midden in het groen! Genieten van een streekbiertje en te voet naar het restaurant . Fietsroutes rondom, kortom een echte aanrader.

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 12 januari 2016 via mobiele applicatie

Ik vind dit een uitstekende bed and breakfast. Mooie grote kamer met een heerlijk tweepersoonsbed. Er was een keuken. Er was gratis water en wat chocolade. De gastvrouw is zeer vriendelijk en diet echt haar best. Het ontbijt vond ik ook prima verzorgd en lekker. Ik ben al een paar keer geweest in het verleden en kom graag weer terug. Ik vind de prijs ook redelijk voor wat ik er voor terug krijg. Betalen met credit card is mogelijk.

Datum van verblijf: januari 2016
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 16 december 2015

superaardige verhuurster een en al vriendelijkheid
Goed ontbijt
Minder.........oubollige kamer met kleine badkamer en kleine douche en dit voor 90 euro!
Kamer super gedateerd....
Veel te veel geld 90 euro voor deze kamer.......... voor hetzelfde geld zit je in een modern hotel Nogmaals heel aardig maar zou het niet snel aanbevelen voor zoveel geld. Had 65 euro redelijk gevonden

Kamertip: niet hier..................voor dit geld
Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 19 juli 2015 via mobiele applicatie

Vriendelijk ontvangen door de gastvrouw met alle nodige info en een rondleiding. Onze kamer (studio) had alle mogelijke faciliteiten die we konden wensen. Zelfs toegang tot de zwemvijver en lager gelegen terras die via het balkon van onze kamer bereikbaar was. Ontbijt was super verzorgd. Alles was zeer netjes. We hebben een leuk verblijf gehad in een groene en stille omgeving.

Datum van verblijf: juli 2015