“Heerlijke lunch”

Broosend Hof
Geclassificeerd als nr. 3 van 18 Restaurants in Oud-Turnhout
Keukens: Frans
20 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op goed geluk naartoe gefietst met vrienden, we hebben heerlijk gegeten. Van de hapjes tot en met het dessert was het genieten. De bediening was ook top, sowieso een aanrader

Datum van bezoek: juli 2018

9 juli 2018 beoordeeld

Broosend Hof is een mooie zaak in een rustige omgeving. De kok is heel inventief en tovert met de ingrediënten om lekkere gerechten te bereiden die door zijn vrouw en de bediening met de glimlach worden geserveerd. Wij kijken al weer uit naar ons volgende bezoek.

Datum van bezoek: juni 2018
13 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hartelijke ontvangst. Prima getrainde staf.
Wij hadden gekozen voor een 5 gangen degustatie lunch. Alles was gewoon perfect. De bijpassende wijnen waren naar onze mening een schot in de roos. Het is een kleinschalig restaurant en juist daarom met de juiste aandacht voor haar gasten. Hier komen we heel graag weer terug.

Datum van bezoek: maart 2018
broosend61, Medewerker van Broosend Hof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2018

Zalig op te horen! Daar doen we het voor.. :D

12 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellige avond met zalig eten. Niets is er teveel. Ze weten de mensen te verwennen. Merci hiervoor

Datum van bezoek: maart 2018
21 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi rustig kader met heel vriendelijke bediening bezorgde ons een heerlijke zondagslunch, we kozen voor het menu, maar konden wegens tijdsgebrek de eerste gang niet nemen, waar heel flexibel werd op ingegaan. Ook op glutenallergie werd heel goed voorbereid gereageerd, hapjes werden vervangen door glutenvrije hapjes met speciale toastjes. Met kennis van zaken werd alles wat gluten bevat vervangen door iets evenwaardigs glutenvrij.
Ook het dessert was merkwaardig met een samenspel van verschillende smaken tot een heerlijk en mooi geheel samengebracht.
We keren met plezier terug.

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die Broosend Hof bekeken, bekeken ook

Oud-Turnhout, Antwerpen
Oud-Turnhout, Antwerpen

Turnhout, Antwerpen
Turnhout, Antwerpen

In Broosend Hof geweest? Deel je ervaringen!