“Voortreffelijk”

Broosend Hof
Geclassificeerd als nr. 3 van 18 Restaurants in Oud-Turnhout
Keukens: Frans
13 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hartelijke ontvangst. Prima getrainde staf.
Wij hadden gekozen voor een 5 gangen degustatie lunch. Alles was gewoon perfect. De bijpassende wijnen waren naar onze mening een schot in de roos. Het is een kleinschalig restaurant en juist daarom met de juiste aandacht voor haar gasten. Hier komen we heel graag weer terug.

Datum van bezoek: maart 2018
broosend61, Medewerker van Broosend Hof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2018

Zalig op te horen! Daar doen we het voor.. :D

12 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellige avond met zalig eten. Niets is er teveel. Ze weten de mensen te verwennen. Merci hiervoor

Datum van bezoek: maart 2018
21 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi rustig kader met heel vriendelijke bediening bezorgde ons een heerlijke zondagslunch, we kozen voor het menu, maar konden wegens tijdsgebrek de eerste gang niet nemen, waar heel flexibel werd op ingegaan. Ook op glutenallergie werd heel goed voorbereid gereageerd, hapjes werden vervangen door glutenvrije hapjes met speciale toastjes. Met kennis van zaken werd alles wat gluten bevat vervangen door iets evenwaardigs glutenvrij.
Ook het dessert was merkwaardig met een samenspel van verschillende smaken tot een heerlijk en mooi geheel samengebracht.
We keren met plezier terug.

Datum van bezoek: januari 2018
10 december 2017 beoordeeld

je krijgt meteen het gevoel dat je thuis bent. Het eten is lekker en de combinaties zijn creatief met oog voor de lokale ingrediënten. De combinatie met de zgn smaakmakers zijn absoluut een ontdekking
wie voorkeur heeft voor bier ipv wijn vindt hier ook zijn gading in de aangepaste bieren.
er werd nog eens extra met het eten van het hoofdmenu rondgegaan (hertenkalf).
de lekkerste kroketten die ik ooit gegeten heb

Datum van bezoek: december 2017
19 november 2017 beoordeeld

... en dat is hier zeker het geval. Als genodigden op een feest wisten we niet echt wat ons te wachten stond. Een kleine welkoms-receptie , tot in de puntjes verzorgd, gaf de gelegenheid om alles goed waar te nemen. Een mooie ,stijlvolle gelagzaal, rustiek van sfeer, voelde warm en hartelijk aan.
Het eten was erg fijn. Kleine ,heerlijke gerechtjes op origineel verzorgde borden werden vergezeld van wijnen gekozen door de patroon. Deze paste perfect bij het eten.Bij de hoofdschotel kwam men tot driemaal toe extra langs.
De gastvrouw deed mee de bediening, gaf een woordje uitleg,was erg attent
en toch gereserveerd.
De chef aan het fornuis vond even de tijd om langs de tafels te gaan en dat hoort er bij en maakt het plaatje compleet en AF tot in de puntjes.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Broosend Hof bekeken, bekeken ook

Oud-Turnhout, Antwerpen
Oud-Turnhout, Antwerpen

Turnhout, Antwerpen
Turnhout, Antwerpen

In Broosend Hof geweest? Deel je ervaringen!