“Top avond”

Broosend Hof
Geclassificeerd als nr. 3 van 18 Restaurants in Oud-Turnhout
Keukens: Frans
12 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellige avond met zalig eten. Niets is er teveel. Ze weten de mensen te verwennen. Merci hiervoor

Datum van bezoek: maart 2018

21 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi rustig kader met heel vriendelijke bediening bezorgde ons een heerlijke zondagslunch, we kozen voor het menu, maar konden wegens tijdsgebrek de eerste gang niet nemen, waar heel flexibel werd op ingegaan. Ook op glutenallergie werd heel goed voorbereid gereageerd, hapjes werden vervangen door glutenvrije hapjes met speciale toastjes. Met kennis van zaken werd alles wat gluten bevat vervangen door iets evenwaardigs glutenvrij.
Ook het dessert was merkwaardig met een samenspel van verschillende smaken tot een heerlijk en mooi geheel samengebracht.
We keren met plezier terug.

Datum van bezoek: januari 2018
10 december 2017 beoordeeld

je krijgt meteen het gevoel dat je thuis bent. Het eten is lekker en de combinaties zijn creatief met oog voor de lokale ingrediënten. De combinatie met de zgn smaakmakers zijn absoluut een ontdekking
wie voorkeur heeft voor bier ipv wijn vindt hier ook zijn gading in de aangepaste bieren.
er werd nog eens extra met het eten van het hoofdmenu rondgegaan (hertenkalf).
de lekkerste kroketten die ik ooit gegeten heb

Datum van bezoek: december 2017
19 november 2017 beoordeeld

... en dat is hier zeker het geval. Als genodigden op een feest wisten we niet echt wat ons te wachten stond. Een kleine welkoms-receptie , tot in de puntjes verzorgd, gaf de gelegenheid om alles goed waar te nemen. Een mooie ,stijlvolle gelagzaal, rustiek van sfeer, voelde warm en hartelijk aan.
Het eten was erg fijn. Kleine ,heerlijke gerechtjes op origineel verzorgde borden werden vergezeld van wijnen gekozen door de patroon. Deze paste perfect bij het eten.Bij de hoofdschotel kwam men tot driemaal toe extra langs.
De gastvrouw deed mee de bediening, gaf een woordje uitleg,was erg attent
en toch gereserveerd.
De chef aan het fornuis vond even de tijd om langs de tafels te gaan en dat hoort er bij en maakt het plaatje compleet en AF tot in de puntjes.

Datum van bezoek: oktober 2017
5 november 2017 beoordeeld

Wij hebben met zn allen gekozen voor het degustatiemenu en dat was voor iedereen unaniem: overheerlijk! Complimenten aan de chef en zijn hele team uiteraard! Ook een zeer vriendelijke gastvrouw en de sommelier vertelt gepassioneerd over de wijnen en de gerechten. Aangepaste wijnen waren lekker hebben ze me verteld en als je t mij vraagt...de niet alcoholische versie,wat super is dat deze aangeboden worden...nog lekkerder! Beide aperitieven geproefd (vers fruitsap en pompelmoessap met ijsblokje van framboos & niet alcoholische gin tonic: TOP!...(maar misschien is €10 net iets overprijst). Voor bij de gerechten is er de mogelijkheid voor smaakmakers...bijzonder origineel (aan €5/glas). We hebben op voorhand onze wensen doorgegeven ivm onder andere allergieën...hier wordt totaal geen punt van gemaakt (alles is bespreekbaar) en meer nog...vandaag is alles subtiel bij de juiste persoon gepresenteerd. De jarige werd op het einde voorzien van een lekkere verrassing waar de hele tafel van mee mocht genieten: fijne attentie die we appreciëren: dankjewel! Onze kleine kapoen was ook zeer welkom. Meer zelfs de gastvrouw heeft hem zelfs even een persoonlijke rondleiding op de arm gegeven in de keuken tijdens een rustig momentje. Wij hebben een hele gezellige namiddag en avond gehad doordat de gerechtjes rustig doorkwamen (zoals we gevraagd hadden)...zeker ook een pluspunt. Er is geen haast bij, zo kan er extra genoten worden en dat hebben we dan ook gedaan...GENOTEN van begin tot einde!

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Broosend Hof bekeken, bekeken ook

Oud-Turnhout, Antwerpen
Oud-Turnhout, Antwerpen

Turnhout, Antwerpen
Turnhout, Antwerpen

In Broosend Hof geweest? Deel je ervaringen!