“Je klanten moet je verdienen...”
Beoordeling van Broosend Hof

Broosend Hof
Geclassificeerd als nr. 3 van 18 Restaurants in Oud-Turnhout
Keukens: Frans
19 november 2017 beoordeeld

... en dat is hier zeker het geval. Als genodigden op een feest wisten we niet echt wat ons te wachten stond. Een kleine welkoms-receptie , tot in de puntjes verzorgd, gaf de gelegenheid om alles goed waar te nemen. Een mooie ,stijlvolle gelagzaal, rustiek van sfeer, voelde warm en hartelijk aan.
Het eten was erg fijn. Kleine ,heerlijke gerechtjes op origineel verzorgde borden werden vergezeld van wijnen gekozen door de patroon. Deze paste perfect bij het eten.Bij de hoofdschotel kwam men tot driemaal toe extra langs.
De gastvrouw deed mee de bediening, gaf een woordje uitleg,was erg attent
en toch gereserveerd.
De chef aan het fornuis vond even de tijd om langs de tafels te gaan en dat hoort er bij en maakt het plaatje compleet en AF tot in de puntjes.

Datum van bezoek: oktober 2017

5 november 2017 beoordeeld

Wij hebben met zn allen gekozen voor het degustatiemenu en dat was voor iedereen unaniem: overheerlijk! Complimenten aan de chef en zijn hele team uiteraard! Ook een zeer vriendelijke gastvrouw en de sommelier vertelt gepassioneerd over de wijnen en de gerechten. Aangepaste wijnen waren lekker hebben ze me verteld en als je t mij vraagt...de niet alcoholische versie,wat super is dat deze aangeboden worden...nog lekkerder! Beide aperitieven geproefd (vers fruitsap en pompelmoessap met ijsblokje van framboos & niet alcoholische gin tonic: TOP!...(maar misschien is €10 net iets overprijst). Voor bij de gerechten is er de mogelijkheid voor smaakmakers...bijzonder origineel (aan €5/glas). We hebben op voorhand onze wensen doorgegeven ivm onder andere allergieën...hier wordt totaal geen punt van gemaakt (alles is bespreekbaar) en meer nog...vandaag is alles subtiel bij de juiste persoon gepresenteerd. De jarige werd op het einde voorzien van een lekkere verrassing waar de hele tafel van mee mocht genieten: fijne attentie die we appreciëren: dankjewel! Onze kleine kapoen was ook zeer welkom. Meer zelfs de gastvrouw heeft hem zelfs even een persoonlijke rondleiding op de arm gegeven in de keuken tijdens een rustig momentje. Wij hebben een hele gezellige namiddag en avond gehad doordat de gerechtjes rustig doorkwamen (zoals we gevraagd hadden)...zeker ook een pluspunt. Er is geen haast bij, zo kan er extra genoten worden en dat hebben we dan ook gedaan...GENOTEN van begin tot einde!

Datum van bezoek: november 2017
7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kozen voor het degustatie menu.
Een echt aanrader , alles even verfijnd en heerlijk. Mijn vriend nam de aangepaste bieren , ik koos de alcohol vrije smaakmakers. Deze waren ongelofelijk lekker en pasten perfect bij de gerechten.
Ook de alcoholvrije gin met tonic was super.

Datum van bezoek: oktober 2017
16 augustus 2017 beoordeeld

Een gezellige chique omgeving.
Het eten is voortreffelijk.
De prijs/kwaliteit verhouding is niet verkeerd.
Maar het zit wel in een hoger segment met de prijs.

Datum van bezoek: september 2016
12 augustus 2017 beoordeeld

Gekozen voor het verrassingsmenu op maandag met aangepaste wijnen en dit is ons zeer goed bevallen. Heerlijk gegeten, lekkere wijn, vriendelijke bediening en bovendien nog geluk met het weer zodat we buiten konden eten.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Broosend Hof bekeken, bekeken ook

Oud-Turnhout, Antwerpen
Oud-Turnhout, Antwerpen

Turnhout, Antwerpen
Turnhout, Antwerpen

In Broosend Hof geweest? Deel je ervaringen!