“Goedemorgen”

Corsendonks Hof
Geclassificeerd als nr. 2 van 18 Restaurants in Oud-Turnhout
3 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen zeker terug!

Ontbijt was lekker, voldoende, aangename sfeer, vriendelijke bediening.
We zaten gezellig buiten in alle rust.

Datum van bezoek: juli 2022

24 juni 2022 beoordeeld

Op een zonnige zondagnamiddag met vriendin plaats genomen op het mooie terras.Vlotte bediening .Op vraag over info van de Culinaire Spaaractie van Carrefour werden wij gedegradeerd tot ? (door een onvriendelijke ober.) Spijtig,ons wekelijks Restaurant bezoek zal niet hier zijn.

Datum van bezoek: juni 2022
13 december 2021 beoordeeld

De menu van de chef met als hoofdgerecht het hert, was uitstekend. Zelden mijn hert zo lekker gegeten. De huiswijnen, zowel wit als rood, zijn echt heel goed. De vlotte en vriendelijke bediening maakten het plaatje compleet. Top prijs/kwaliteit.

Datum van bezoek: december 2021
8 december 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een uitstekende, unieke ontbijtformule in een rustige, aangename setting met daarbovenop erg vriendelijke bediening. TOP
Wij hebben enorm genoten!

Datum van bezoek: december 2021
20 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtige zaak om lekker te eten!
De bediening was top, het eten was zeer lekker, geen lange wachttijden, ook zeer fijn om een extra hapje te krijgen.
Alle maatregelen tegen Corona werden perfect toegepast.
Zeker een aanrader voor iedereen!
Ons zien ze zeker nog eens terug

Datum van bezoek: november 2021

Reizigers die Corsendonks Hof bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen
Oud-Turnhout, Antwerpen

In Corsendonks Hof geweest? Deel je ervaringen!