“Een gezellig onderonsje”

Ruggeri Brasschaat
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Dessert in Brasschaat
Keukens: Italiaans
9 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals altijd prima, lekker, verzorgd, uiterst vriendelijk, gezellig, prijs/kwaliteit niks op aan te merken, een aanrader!

Stefano R, Eigenaar van Ruggeri Brasschaat, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 april 2018

Buongiorno Chris-Marita,

3 maart 2018 beoordeeld

Geen gewoon Italiaans restaurant als dertien in dozijn, maar zeker de moeite om dit trendy restaurant te beleven

Buongiorno Jack,

28 februari 2018 beoordeeld

Trendy en leuk Italiaans restaurant in hartje Brasschaat. Het restaurant is modern en arm ingericht. Het ten is verfijnd en zeer lekker

Stefano R, Eigenaar van Ruggeri Brasschaat, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 april 2018

Buongiorno Natasja,

28 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet de klassieke kaart van de meeste Italiaanse restaurant. De naam ristorante echt waardig. Zeer fijne bereidingen. Goede bediening. Goede wijnkaart. Schappelijke prijzen.

Buongiorno Fons,

15 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk Italiaans... gezellig en vlakbij (ald je in Brasschaat woont) leuke Italiaanse sgeer doir echt Italiaans personeel dat alles mooi onder controle hebben... zien alles en geven goed advies mbt de wijn.... extra troef : wijnen ook per glas... ideaal!

Stefano R, Eigenaar van Ruggeri Brasschaat, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 februari 2018

Buongiorno Philippe,

Reizigers die Ruggeri Brasschaat bekeken, bekeken ook

Brasschaat, Antwerpen

In Ruggeri Brasschaat geweest? Deel je ervaringen!