“ijsje eten”
Beoordeling van Cocorico

Cocorico
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Brasschaat
8 juli 2018 beoordeeld

De beste ijskreem van de omtrek, resultaat zeer druk bezocht op warme dagen en lange wachtrijen soms, maar is zeker de moeite van het wachten waard. Ze hebben ook een variatie aan suikervrije ijskreem voor diabetes patienten of mensen die suikervrij willen eten !

18 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nergens anders heb ik ooit zo'n lekker ijs gegeten! Aardbei is echt een aanrader!
Met de nieuwe speeltuin erbij is het er alleen nog maar leuker op geworden!

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker en ruime keuze alleen jammer dat het er altijd zo druk is. Aanrader kom op tijd en wacht geduldig.

18 mei 2018 beoordeeld

Na een acro training van 3 uur maken we een stop bij de cocorico om de kids te trakteren op een lekker ijsje! bediening is vlot ook al staat er een rij tot aan de straat aan te schuiven het gaat snel vooruit. De bollen ijs zijn super groot en heeeel lekker...

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere ijsjes. Ook suikervrij beschikbaar in verschillende smaken. Soms lange rijen maar gaat goed vooruit.

Reizigers die Cocorico bekeken, bekeken ook

Kapellen, Antwerpen
Brasschaat, Antwerpen

Brasschaat, Antwerpen

In Cocorico geweest? Deel je ervaringen!