Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Eenvoudig en snel boeken
Beoordeeld op 30 oktober 2023

zeer mooi hotel. Prachtige mooi en schone grote kamers. Voldoende parkeergelegenheid. Prima ontbijt erg schoon voldoende keuze. Zoals we gewend zijn van Van der Valk. We komen zeker nog een terug in dit mooie hotel.

Beoordeeld op 23 oktober 2023

Wat een fijn weekend hebben we bij jullie gehad.
Bedankt voor de goede zorgen.
De kinderen hebben het geweldig naar hun zin gehad. Speciaal voor hen werd het springkasteel buiten opgeblazen, zodat wij rustig konden tafelen.
Het eten was echt heerlijk. Echt een aanrader en fijn om niet naar een ander restaurant te hoeven zoeken.

Beoordeeld op 23 oktober 2023

Een heerlijke rustige omgeving ondanks dat het aan een weg ligt.
De comfort kamers zijn pas gerenoveerd. Er zijn ook nieuwe kamers, deze kan ik niet beoordelen. Ook de auto elektrische laden is mogelijk.

Beoordeeld op 20 oktober 2023

Aardig hotel, handig en fraai gelegen om de omgeving en Antwerpen te bezoeken. Oorspronkelijk zochten we een hotel dichterbij Kalmthout, maar daar zaten ze vol. Moderne/gemoderniseerde van der Valks zijn altijd goed, dus weinig twijfel. Bleek helemaal OK. Goed geslapen en gegeten.

Beoordeeld op 9 oktober 2023

Restaurant : Alll you can eat kwaliteit en bediening was uitstekend.
Ontbijt was zeer goed met een uitgebreide keuze van producten.
De kamer zeer ruime en mooie en goed onderhouden.
Geen enkel probleem voor het parkeren van de wagen , een zeer grote parking