“Prima adres!”

Voeg deze dan toe!
Hemelhoeve
Geclassificeerd als nr. 46 van 62 Restaurants in Brasschaat
16 maart 2020 beoordeeld

Nieuwe uitbating van Hemelhoeve. Zeer mooi ingericht, schitterend terras. Uitgebreide kaart, vlotte zeer vriendelijke bediening en lekker eten. Aan de rand van een prachtig wandel/fietsgebied. Voor dieetwensen wordt, met de glimlach, een oplossing gezocht. Het lunchmenu is prijs/kwaliteit zeer OK. Om zeker terug te komen.

Datum van bezoek: februari 2020

8 maart 2020 beoordeeld

Service niet in orde, lang wachten. Na een half uur wachten eindelijk de bestelling ontvangen: wafels met slagroom. Het bleek echter puur ongebakken deeg. De dienster deelde mee dat het deeg blijkbaar niet voldoende gerezen was. Ze kon echter geen nieuwe wafels bezorgen.
Een nul voor klantvriendelijkheid.

Datum van bezoek: maart 2020
6 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuk gerenoveerd, mooi kader. Wel noisy wanneer het vol zit. Vriendelijke bediening. Veelbelovende kaart maar helaas kwaliteit van het eten niet navenant. Dame blanche bestaat bv. uit soft ice en stroopachtige chocoladesaus. Zonde. Leuk kader, nu nog een andere kok!

Datum van bezoek: maart 2020
29 februari 2020 beoordeeld

Hemelhoeve nieuwjaar
Tot op heden als regelmatige klant van de Hemelhoeve moesten wij gisteren tot de vaststelling komen dat er eigenlijk aan de uitbating sinds de opening nog niet veel veranderd is. Niettegenstaande dat er wordt geschreven dat er iets aan zal gedaan worden.
Na onze ervaring op oudejaarsavond hebben wij besloten dat dit althans voor ons het einde is.
Het was onze alle slechtste oudejaarsavond die we ooit hebben meegemaakt.
Bij de reservatie 3 weken terug werd er aan de receptie verteld dat het restaurant zo goed als vol was geboekt en dat het goed zou zijn snel te reserveren om zeker te zijn van een plaats. De prijs was 115 euro per persoon. Deze som moest zo snel mogelijk betaald worden omdat het anders wel zou kunnen dat de snel betalende klanten voorrang kregen. Het menu was toen nog niet bekend en zou later meegedeeld worden. We hebben toen maar besloten om te reserveren en te betalen daar het restaurant volgens hun zeggen al 3/4de was volgeboekt. Er kon ons zelfs geen vaste plaats gegarandeerd worden omdat de grote groepen nog moesten samengesteld worden.
Op oudejaarsavond zelf moesten we om 19 u aanwezig zijn voor de ontvangst met bubbels en hapjes en de start van het diner om 19u30 .
Om een lang verhaal kort te maken:
Bij het binnenkomen werd er een glaasje cava of sinaasappel aangeboden waarmee je naar je tafel werd geleid. Toen we op onze plaats zaten kwamen we al tot de vaststelling dat het er bijzonder koud was. Andere mensen deden ook al terug hun sjaal of vest aan . De voltallige reservering bleek nep te zijn want er was maar zelfs 1/3de van het restaurant bezet. Buiten een extra gedekte tafel van 8 personen waar niemand aan zat bleven de andere tafels ongedekt.
Na een dik uur wachten hadden we het al ijskoud en wachtte we nog steeds voor het eerste hapje. Dat eerste hapje zou even later blijken ook het laatste zijn en dit werd geserveerd in een kom en bleek 1 bitterbal met 1 streepje kaviaar en 1 mini horentje van 3 cm met een mini reepje zalm te zijn.
De sfeer was een zeer triestige bedoening en de stemming leek eerder een begrafenis dat een oudejaarsviering.
Ongeveer een uur later werd dan het eerste gerecht opgediend en onze voeten voelde toen al ijsklompen aan. We hebben dit dan ook gemeld bij het personeel en hun reactie was dat ze pas de vloerverwarming hadden opgezet en dat het nog wel even kon duren voor het warmer werd.
Over de kwaliteit van het eten willen we ons niet uitspreken, maar we werden bediend door jonge en onervaren personeelsleden . Bij het wegnemen van de schotel die nog vol was daar mijn man het niet lustte werd er niets gevraagd.
De rest van de menu volgde over de resterende 2 uren.
Alles bij elkaar hebben we 5 uur in de kou gezeten voor een menu dat echt ondermaats was.
Van feeststemming was helemaal geen sprake.
We waren zo blij dat we deze kille en koude bedoening konden verlaten.
Thuis gekomen hebben we ons een uur verwarmd aan onze kachel om ons terug behouden te voelen.
Hemelhoeve ? Neen voor ons heeft het niets van een hemelgevoel.
Zonde van zulke prachtige zaak!

Datum van bezoek: december 2019
28 februari 2020 beoordeeld

Het Eten was ok, gewoon en niks speciaal, vlotte vriendelijke bediening, de prijs kwaliteit kan beter

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Hemelhoeve bekeken, bekeken ook

In Hemelhoeve geweest? Deel je ervaringen!