Beoordeeld op 8 juli 2013

Zojuist terug van 10 dgn Sicilië, onverwacht bij Angimbe terecht gekomen na een telefonische aanvraag om 23.15 uur. Hier 5 overnachtingen gehad. Alles is ons goed bevallen. met name het ontbijt wat voor Italiaanse begrippen zeer compleet is. Het eten bij de buren is een belevenis in het weekend. Van alle negatief beschreven zaken herkennen wij niets. zeer positief was: toen mijn vrouw s'nachts ziek was heeft het personeel een dienstdoende apotheek benadert: vervolgens was iedereen zeer belangstellend. wij komen zeker terug!
Locatie tevens perfect bereikbaar voor de vliegvelden van Palermo en Trapani

• Verbleef: juni 2013, reisde met een partner
Beoordeeld op 1 december 2012

zo een mooi eiland .....en dit hotel ligt tegen een drukke baan met zicht op een afschuwelijke brug.
zo lekker siciliaans eten.....en dit hotel serveert u elke avond gerechten (en géén vis) dat helemaal niet siciliaans zijn ...zonde
zo een vriendelijke mensen die sicilianen ....en weer helaas is in dit hotel (met name de eigenaars )de vriendelijkheid verdwaald geraakt.

kortom een zonde ...ga er gewoon niet

Kamertip: geen tip blijf er weg
  • Verbleef: augustus 2012, reisde met vrienden
Beoordeeld op 3 augustus 2012

Mijn titel zegt genoeg van dit hotel.We hebben dit hotel bezocht met vrienden en is uitgedraaid op een mislukte en zéér gestresseerde vakantie.Niettegenstaand we een rekening hadden (wel te verstaan totale rekening van de ons gehele gezelschap en drank inclusief ) van 14000 € werden we behandeld alsof we HAAR hotel kwamen besmeuren ?
Van bij aankomst werden we door de eigenares scheef bekeken.Een verwelkoming ,of goedemorgen of goedeavond of smakelijk is er NOOIT geweest.Hoe is dat nu mogelijk dat zo iemand een hotel kan runnen ???? In tijde van crisis nog op de koop toe zich zo onbeschoft kunnen opstellen.Ik raad iedereen dit hotel ten stelligste af .Airco's werken niet en maken véél lawaai , het eten laat te wensen over (zie foto) ,bruin kraantjeswater in de kamers ,6€ voor 1 pint !!,hapjes bij aperitief te betalen ,variatie van eten is zééééér pover ,zwemmen met badmuts ,.......enz... Enige lichtpunt is de vriendelijkheid ( en beschaamdheid ) van het personeel.
Wanneer we met aan de bazin een verklaring vragen van al deze tekortkomingen antwoord ze kortaf "DIT IS MIJN HOTEL EN MIJN REGELS ANDERS GAAN JULLIE MAAR ERGENS ANDERS ".Er was zelfs geen rede vatbaar bij de vader van de eigenares.die deeld ons mee "JULLIE STOREN MIJ HIERMEE ,IK SPREEK GEEN ENGELS EN WENS GERUST GELATEN TE WORDEN. Neem die eigenaars daar weg en er valt met het hotel iets moois te maken.

Kamertip: enkel de suite heeft terras dus......al andere kamers een klein raam dus pas daar voor op
  • Verbleef: juli 2012, reisde met vrienden
Beoordeeld op 30 juli 2012

we verbleven met vrienden in dit hotel. Wat een heerlijke reis zou worden draaide uit op een echte nachtmerrie.
Het hotel is (zoals u op al de foto's ziet) mooi en recent. Daar blijft het ook bij.We kwamen in het hotel aan en werden door de eigenares zelfs niet eens bekeken laat staan begroet ?????? Ik ben meerdere malen op dit eiland geweest en geloof me de Sicilianen zijn een zéér gastvrij volk.De airco's in de kamer vallen steeds uit.De uitleg van de receptie is hierop dat de 2° stroomgroep niet steeds word aangezet ?? In het zwembad hoeft met een badmuts te dragen ? alsof er géén chlooor in hun zwembad zit .Echter betrappen de eigenaars (vrouw en haar ouders )aan het zwemmen in het zwemmen ZONDER badmuts ??? Het eten kan door de beugel maar verwacht hier niet de verse siciliaanse vis-en groentenschotels.S'avonds zit de bazin in het restaurant zelf een sigaar te roken ! Alsof dat dat niet stoort. Neem hier géén half pension en ga s'avonds dineren in de haven van Castelamare .Lekkere VERSE visgerechten aan zéér goedkope prijzen.Alles in dit hotel word financieel uitgeperst ,elk nootje bij een aperitief hoeft betaald te worden ,voetbalveld is ook tegen betaling.Enige lichtpunt is de vriendelijkheid van het personeel.Zeker niet de eigenaars

Kamertip: zorg dat de airco's goed werken
  • Verbleef: juli 2012, reisde met familie
Beoordeeld op 23 juli 2012

We verbleven 10 dagen in dit hotel, helaas niet met de beste ervaringen. Voor ons is het onbegrijpelijk dat tripadvisor een zo positieve beoordeling aan de ingang heeft hangen.
Onze knieën zijn geschaafd van het zwembad, douchen moet met koud water (elke dag opnieuw blijkt de boiler stuk gegaan te zijn), de eerste dagen werd fruit geserveerd bij het ontbjt maar halfweg de vakantie was dit gedaan, we boekten halfpension en kregen elke avond een semifreddo als dessert (het was alleen gokken naar de smaak of kleur), de eigenares houdt de klanten constant in het oog en is erg onvriendelijk,de deur van de badkamer ontbrak, de kamerdeur sloot niet, personeel slaapt in zetels in de ontbijtzaal (???!).
Gelukkig is het personeel verder wel behulpzaam. De mankementen vallen niet op bij de start maar komen langzaam boven. Wil je sporten: perfecte omgeving maar steeds tegen betaling van meer dan 40 euro per uur.
Jammer want de omgeving is prachtig en de kansen liggen ook in het hotel voor het rapen. Mits goed beheer en de nodige vriendelijkheid zou dit een toplocatie kunnen zijn.
Gemiste kans!

Kamertip: Eerst gaan kijken,dan pas toehappen.
  • Verbleef: juli 2012, reisde met vrienden
Angimbe, Proprietario van Relais Angimbe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 augustus 2012

Lieve Klant,
Dank u voor uw reactie, die zal zeer nuttig zijn om verdere verbetering van de kwaliteit van onze diensten.
Het certificaat van uitmuntendheid in de lobby van het hotel werd ons opgestuurd door Tripadvisor op basis van feedback van onze eerdere klanten, en we hebben een gemiddelde van 4/5. Als u uw rapport te bevredigen met de professionaliteit adequate, behouden wij onze plicht om u te informeren dat:
Ten aanzien van de coating van het zwembad, geven we aan dat dit een volledig groen rubber coating en perfect de algemene normen, onder meer tegemoet te komen door het oppertoezicht van het cultureel erfgoed.
Voor de temperatuur van het water, zullen we nauwlettend volgen of onze informatie materiaal, ergens, geeft aan dat het zwembad is verwarmd, ook al, op dit moment, water heeft een gemiddelde temperatuur van 28-29 ° C, terwijl zoals douches aangrenzende, in overeenstemming met de andere hotels van vergelijkbare categorie in Sicilië.
Uw opmerking over het gebrek aan fruit voor het ontbijt, want we waren erg verrast, na controle dat, zoals gewoonlijk, de vruchten altijd geweest en nog steeds dagelijks worden geserveerd op ons buffet, geheel of als als Macedonië, en voor de duur van het schema van het ontbijt.
Als dessert, dachten we dat het opnemen van een dagelijks dessert menu voor half pension in plaats van fruit over het algemeen voorzien, mag blijken meer bevredigend, vooral in declinatie varianten geserveerd door te focussen op koude bereidingen en lepel meer nodig is gedurende de zomer. Toch hadden we het genoegen gehad om aan iedere vraag van u te ontmoeten, als het was aan ons, als de vele verzoeken die zijn aangepakt.
We zijn erg verrast om te vernemen dat de badkamers aanwezig zijn in het hotel geen deur hebben, en we stellen dat hij wel wat onzekerheden die voortvloeien uit het feit dat de schuifdeuren in drie van onze kamers zijn te bekijken lenen aan verwarring.
De deuren van de kamers, soms zijn ze beschadigd door sommige klanten en onmiddellijk repareren door de service afhandeling.
We zullen rekening houden met uw grote opmerking over de locatie van het voetbalveld van het hotel, het controleren van eens te meer dat het concurrerend is met de kosten die uit andere hotels van de categorie.
De eigenaren van het hotel, alleen aanwezig tijdens het weekend, omdat de vele eisen van de samenleving, hebben sterk over de kwaliteit van het leven van de cliënt en veiligheidsnormen en niet (Commes die welke voor de pool ) met een doel kan het beste voldoen aan de veranderende eisen vaak Klant (approvvisionnement wijn of gerechten op aanvraag, aanleg en recreatie, extra's.), in aanvulling op het waarborgen van de perfecte efficiëntie, beleefdheid en hulpvaardigheid Onze toegewijde medewerkers.
Nogmaals bedankt voor uw hoffelijkheid en vriendschappelijke samenwerking die is gereserveerd, en hopen het plezier nog een keer verwelkomen u graag op de Relais Angimbe.