Harry L
Eindhoven, Nederland

Heerlijk hotel

Beoordeling van Hotel Wilhelmshoehe
5,0 van 5 bollen1 jul 2019 beoordeeld
2 nachten hier geboekt. Supervriendelijke ontvangst. Mooie, niet al te grote kamer maar wel met een balkon en zitje met uitzicht op tuin (kamer 16). Persoonlijke benadering bij diner met het aanspreken van onze naam en een welkomskaartje op tafel met onze naam. Geen superuitgebreide kaart maar voldoende keuze aan gerechten. Veel kruiden en groenten in de gerechten die op de kaart staan komen uit eigen tuin. Prima ontbijt met een geweldig assortiment aan jams opnieuw uit eigen tuin. Ook kun je eigengemaakte potjes jam kopen. Echtpaar dat het hotel runt spreekt erg goed Engels. Goede wifi. Dit hotel verdient echt een uitstekende waardering.
Datum van verblijf: juni 2019
Kamertip: Vraag een kamer met uitzicht op de tuin. Aan de straatkant is het wel lawaaierig
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
imim39, Manager van Hotel Wilhelmshoehe, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 3 jul 2019
Dear Harry
Thank you very much for your nice comment.
We are glad you had a nice stay with us.
Hopefully we are going to welcome you again soon.
Kind regards

Restaurant
13.3 km van Hotel Wilhelmshoehe
Meer hotels in Auderath bekijken
Beoordeeld op 17 december 2018 via mobiele applicatie

Kleinschalig familie-gerund hotel, heel rustig gelegen, wel langs grote baan maar geen lawaaihinder. Nabijgelegen dorp Auderath is weinig te doen. Veel bossen in omgeving, er vertrekken verschillende wandelingen (te bevragen aan hoteluitbaatster-geeft uitleg). Dichtste stadjes 20 km : Cochem, Daun (winkeltjes) Koblenz : 60 km
In hotel zelf is niets te beleven. Heel mooie moderne kamers en badkamer met inloopdouche. Alles piekfijn verzorgd en oog voor details. Ontbijt alles aanwezig en vers, ook zeer verzorgd. Halfpension avondeten ook heel lekker en grote porties. Gezellig restaurant vooral met de kerstversiering . Familiale sfeer, geen massatoerisme . Wij hadden comfortkamer met zicht op tuin en bos . Ook MTB routes in omgeving

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 26 juli 2017

Super, alles, kamer, bediening, ontbijt en restaurant
Hotel is pas vernieuwd.
Kamer,alle dagen verse handdoeken, inloop douche, ontbijt heel veel keuze, eten avond, op het terras met zicht op de Engelse tuin, prachtig gewoon.
Menu kaart verandert volgens marktaanbod

Kamertip: Hadden kamer aan zijkant, ruim, heel net, restaurant was super, niet de typische Duitse keuken, en variabel aanbod
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 30 juli 2016 via mobiele applicatie

Rustig gelegen hotel met ruime parkeergelegenheid. De kamers zijn mooi en schoon.
Een zeer goede keuken, met een regelmatig wisselend menu met voldoende mogelijkheden. Halfpension is niet a la carte, maar wel aan te bevelen.
Een fijn terras met uitzicht op een mooie tuin.
Alle medewerkers zijn vriendelijk, lief en zorgzaam.
Kortom een prima hotel, wij komen hier zeker terug.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 21 juli 2016 via mobiele applicatie

Zeer mooi en heel verzorgd hotel! Mooie tuin en super lekker eten! Aanrader!! Zou zeker teruggaan. Alles is vers en zelf gemaakt. Vooral de vele soorten huisgemaakte confituur vallen in de smaak. De mensen zijn super vriendelijk.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 21 juli 2014

We hebben hier niet overnacht maar tijdens onze vakantie tweemaal gegeten. We zaten in de prachtige tuin op het terras. Lekker eten voor een goede prijs. Heel gezellige en goede bediening. Een terugkomst waard.

Datum van verblijf: juli 2014