7 augustus 2015 beoordeeld

Dit hotel was een aangename verrassing! Deiva Marina op zich stelt niet zoveel voor maar dit hotel ligt op wandelafstand van het station met goede verbindingen om de Ligurische kust en Cinqueterre te ontdekken. Het personeel is heel vriendelijk, de receptioniste doet alle moeite om je zo goed mogelijk te informeren over uitstappen in de regio. De kamers zijn netjes. Het a la carte restaurant is een echte aanrader, de visgerechten zijn super vers! Kortom, het hotel en zijn restaurant bieden veel kwaliteit voor de prijs die je betaalt.

Verbleef: augustus 2015
27 juni 2015 beoordeeld

Erg plezierig hotel. Goede bedden, zeer vriendelijke bediening, uitstekend eten.
Standaard Kamer klein. Erg schoon. Ligt op 3 minuten loopafstand van de trein van Genua naar La Specia inclusief haltes in Cinque Terre. Op korte afstand van het strand.

Kamertip: Kamer met balkon op de 1ste verdieping. Op de 2de verdieping zijn de kamers zonder balkon maar goedkoper.
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
29 mei 2014 beoordeeld

Ik kwam hier vroeger als klein kind in Deiva Marina, ik was op reis samen met mijn vriendin, we wilde er een nachtje logeren, gelukkig hadden ze nog een kamer beschikbaar, we kwamen immers vrij laat op de middag binnen. we boekte een klassice kamer maar werden gratis naar een van de Suites op de bovenste etage geupgrade. Het ontbijt was super uitgebried, heerlijke koffie

• Verbleef: juli 2013, reisde met een partner
6 augustus 2013 beoordeeld

Vlakbij zee (grof zand / kiezelstrand) en station, ontspannen sfeer, heerlijk zwembad en dakterras. Onze (kleine) kamer was schoon, confortabel (airco en koelkast) en had geen balkon, er zijn andere met soms grote balkons. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant super!

• Verbleef: juli 2013, reisde met familie
22 juli 2013 beoordeeld

Hotel is gelegen in het centrum van het dorp. Heel mooie ruime kamers met leuk terras. Bar van het hotel en restaurant hebben zicht op het zwembad. S avonds worden ook tafeltjes gedekt naast het zwembad. Heel gezellig. Het eten in het restaurant is super! Het ontbijt is heel uitgebreid. Heel vriendelijk personeel. Het hotel is ideaal gelegen om Cinque Terre te ontdekken.

Verbleef: juli 2013, reisde met een partner