Gratis annuleren tot 22/05/22
Booking.comUS$ 104
Hotels.comUS$ 102
TravelocityUS$ 102
Beoordeeld op 29 mei 2017

Het bed was goed. Goed (maar soms chaotisch) ontbijt. Bediening kan drukte niet aan. Volle niet afgeruimde tafeltjes. Koffiezetapparaten dikwijls kapot. Te langzame aanvulling van ontbijtwaren. De douche kan veel beter (er kwam maar weinig water uit de douchekop). Ook het toilet kan veel beter (het spoelde niet goed door).

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
Beoordeeld op 29 juli 2016

Matig, eerste indruk volle asbak bij ingang, vuilniscontainers in het zicht, terras met mooi weer niet opgebouwd, in het restaurant wat beschikt over een niet al te uitgebreide kaart niet alles aanwezig.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 22 juli 2015