Beoordeeld op 21 februari 2023

Een warm welkom in dit knusse hotel. Niet méga groot maar dat is nu net de charme ervan.
Super vriendelijk en behulpzame uitbaatster, alsook al haar medewerkers.
Restaurant met een fijne kaart, heerlijk gegeten.
Dank aan het hele team en tot een volgende keer.

Datum van verblijf: februari 2023
Bea Dubreucq, Directeur général van Logis Hostellerie Saint Louis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2023

Bedankt !

Beoordeeld op 16 augustus 2019

We verbleven 2 dagen in deze Hostellerie. Het personeel is zéér vriendelijk. De ontvangst door de gastvrouw zéér aangenaam. Ze spreekt 3 talen. De kamers (confort) zijn licht, groot en uiterst proper. Maar de voornaamste reden om hier terug te komen is het eten. Mooie keuze en mooi opgediend. En... betaalbaar. Er is een ruime parking.

Kamertip: Alle kamers zijn rustig en er is een lift.
Datum van verblijf: augustus 2019
Hostellerie_St_Louis, Propriétaire van Logis Hostellerie Saint Louis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2019

Hartelijk dank voor uw commentaar !
Vriendelijke groet vanuit Bollezeele
Bea

Beoordeeld op 12 mei 2019 via mobiele applicatie

We hebben een weekend met een groep van 18p in hotel st Louis verbleven. Het is een heel sympathiek hotel, met een prima keuken. De kamers zijn goed netjes en goed onderhouden. Enig minpuntje: onze kamer had bad + glazen douchescherm.
Een aanrader!

Datum van verblijf: mei 2019
Hostellerie_St_Louis, Propriétaire van Logis Hostellerie Saint Louis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2019

Hartelijk dank aan heel de groep, jullie zijn super symphatieke klanten !

Beoordeeld op 25 augustus 2018 via mobiele applicatie

In het dorp Bollezeele iets niets te doen. De hostellerie is een gastvrije enclave in nietstedoenland. De kamer is eenvoudig ingericht, beetje gedateerd. Her bed is goed. De badkamer keurig. Maar de beste reden voor een bezoek is het restaurant. Dat is voortreffelijk en verrassend. We hebben genoten.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 4 augustus 2018

Heel vriendelijke ontvangst, schitterend ontbijt en nog beter avondeten. Propere kamers en heel net sanitair. In ons geval bijzonder goed geschikt voor een groepsreis. We kregen een aparte ruimte voor de maaltijden, wat het nog beter maakte voor de groep.

Datum van verblijf: juli 2018
Hostellerie_St_Louis, Propriétaire van Logis Hostellerie Saint Louis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2018

Dank u mevrouw, hopelijk mogen wij u nog eens verwelkomen !
Bea