“Sterre zaak zonder ster.”
Beoordeling van La Table D'olivier

La Table D'olivier
Geclassificeerd als nr. 1 van 9 Restaurants in Samatan
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
21 maart 2020 beoordeeld

Klasse zaak waar prachtige gerechten voor een schappelijke prijs geserveerd worden. Doet niet onder voor een zaak met een ster. Alleen zijn de prijze redelijk. Uitstekende wijnen. Absolute aanrader. Helaas weten veel mensen dat, dus tijdig reserveren. Een alternatief is er niet in de nabije omgeving.

Datum van bezoek: december 2019

9 oktober 2019 beoordeeld

Tijdens de markt bij dit restaurant geluncht. Helaas konden we niet meer op het terras zitten omdat we te laat waren met reserveren.
Maar binnen is okk prima. Het eten was heerlijk en de bediening aardig en snel ( daar hadden we ook om gevraagd omdat we met een meisje van bijna twee waren.
Een aanrader!!!

Datum van bezoek: september 2019
27 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wil je hier, en vooral op de marktdag van Samatan , lunchen dan zul je van te voren moeten bespreken. Wij hadden geluk om net nog een tafeltje te bemachtigen. Het was de moeite waard. Het dagmenu : Een heerlijke romige aspergesoep die zijn weerga niet kent. Gevolgd door een op de huid gebakken eendenborst (magret de canard) met zachte zwarte rijst. Gevolgd door vanille ijs op een cake bedje met appel.
We hebben in ieder geval weer voor over twee besproken zodat ze ons niet hoeven weg te sturen.

Datum van bezoek: mei 2019
6 augustus 2018 beoordeeld

Tweede keer gaan eten nu we wederom in de Gers waren. Terug gegaan omdat het eten geweldig is en je super fijn op het plein kan zitten. Lekker onder de bomen.

Datum van bezoek: juni 2018
9 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Iets meer dan een jaar geleden lunchten wij er voor het eerst. Vandaag weer. Een menu du jour met drie gangen, 1/4 liter wijn en kop koffie voor € 18,- . Verrassende gerechten, mooi bereid en klassiek-modern opgemaakt, alles kakelvers en vlotte bediening in een aangename ambiance. Geen wonder dat deze zaak veel (trouwe) klanten trekt. Ga er naar toe en overtuig u zelf. U gaat daarna vast terug.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die La Table D'olivier bekeken, bekeken ook

In La Table D'olivier geweest? Deel je ervaringen!