TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Heerlijk Indiaas gegeten”

Golden Paradise Restaurant(Indian Curry House)
Geclassificeerd als nr. 1 van 68 Restaurants in Karon Beach
17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgaande op de reviews hier gegeten. Het restaurant is indoor met airco. De aankleding wat karig met hard licht zoals wel vaker in Azië. Het belangrijkste is het eten: de Indiase gerechten geprobeerd. Tika Massala kip en butter chicken. Voor Thaise begrippen zijn de Indiase gerechten wat aan de dure kant. De Thaise gerechten waren gemiddeld 150 baht goedkoper maar je wil ook wel eens wat anders dan Pad Thai en Curries. Het was heerlijk! Vriendelijke bediening maar.. zoals gezegd: duurder dan trip advisor aangeeft (1x €) en de setting is wat spartaans.

Datum van bezoek: augustus 2019
sarabjitn2016, Owner van Golden Paradise Restaurant(Indian Curry House), reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2019

Thanx Dear basb for taking our your precious time and gave us a review.We are glad that you enjoyed the food as well as service...

We would love to see u again soon till u r in phuket....

6 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Waar kom je dit nog tegen! Heerlijk gegeten: voorgerechtje en hoofdgerecht, incl. drankje voor net iets minder dan 600B. De vorige recensies logen idd niet, het eten was lekker en de bediening snel en vriendelijk. Op eerste verzoek werd het volume van de muziek iets lager gezet (eerder gelezen), maar daardoor hoorde je wel wat nadrukkelijker het voorbij rijdende verkeer... hoe dan ook: uitstekend plekje om een vorkje te prikken!!!

Datum van bezoek: juni 2019
sarabjitn2016, Owner van Golden Paradise Restaurant(Indian Curry House), reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2019

Thanx alot Dear Martinbz for giving us excellent review and visting to our restaurant.We are glad that you liked our food and service.Your appreciation surely will helps us to grow in future....

Would love to see you again in our restaurant whenever you are free or till u r in town...

28 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Volgens tripadviser is dit een geweldige tent maar het viel voor ons tegen. Het eten wordt erg snel opgediend en smaakt prima. Muziek staat hier erg hard en is niet fijn. En personeel is wel vriendelijk. Niet heel duur.

Datum van bezoek: april 2019
Sarabjit N, Owner van Golden Paradise Restaurant(Indian Curry House), reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2019

Dear Pjtovr
Thnx for visting toour restaurant.We are glad that u liked everything and enjoyed the food also except the louder music but we didnt understand why you gave us two stars .we are sorry about the music but just for small mistake please dont give us only two stars...

We would like to invite you again and enjoy your food here again but if u feel like anything abt music please inform the staff or directly approach to the owner...thnk you

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk Indiaanse gerechten gegeten, heel smakelijk en ontzettend goed gekruid. Zeer vriendelijke bediening. Een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2018
Sarabjit N, Owner van Golden Paradise Restaurant(Indian Curry House), reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2018

Dear Lekker Kruidig

Thank you very much for your good review.We are glad that you enjoyed the food here.

Your appreciation encourages us to achieve higher standards.

We would love to see you again till you are here in phuket......

Thanx once again.....

12 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super goed niks op aan te merken en een goede afwisseling in Thailand ,super goed gekruid. En vriendelijk personeel:)

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Golden Paradise Restaurant(Indian Curry House) bekeken, bekeken ook

In Golden Paradise Restaurant(Indian Curry House) geweest? Deel je ervaringen!