Beoordeeld op 25 oktober 2019

We hebben twee nachten verbleven in Trulli Terra Magica. Erg gastvrije eigenaresse die ook met ons mee dacht over bijzondere en/of mooie plekjes om te bezoeken. Terra Magica ligt erg centraal om vanuit daar met de auto uitstapjes te maken.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 13 oktober 2019

Zeer smaakvol ingerichte accommodatie met alle moderne comfort. Ontbijt was super uitgebreid. Niets ontbreekt. Ook zelf gemaakte taart. Eigenaresse Micaela is heel vriendelijk en geeft goede tips over de bezienswaardigheden in de omgeving. Aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 19 september 2019

We hebben een fantastisch verblijf gehad in Trulli Terra Magica. Een prachtige originele Trulli met het comfort van nu. De zwembaden zijn prachtig en het ontbijt heerlijk. Daarbij nog de gastvrouw Micaela, ze is zo hartelijk en helpt waar ze kan. Bedankt voor het geweldige verblijf.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 17 september 2019

Deze B&B is een echte aanrader. De huisjes zijn netjes ingericht met oog voor detail en worden dagelijks schoongemaakt. Het ontbijt is heerlijk met zorg samengesteld. Wat deze B&B als extra heeft is de gastvrouw Micaela. Niet alleen is ze zorgzaam en hartelijk maar vooral is ze een gids voor heel Puglia. Voor elke plaats wat je wilt bezoeken krijg je een plattegrond mee met alle bijzondere plekken die je kan bezoeken, waar je het beste kan parkeren en wat goede restaurants zijn. Hierdoor wordt je bezoek aan Puglia nog waardevoller.

Kamertip: Er zijn dependance huisjes die voor 2 stellen ideaal zijn
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 22 augustus 2019 via mobiele applicatie

We zijn enorm hartelijk onthaald door Micaela, de gastvrouw. Zij heeft ons tijdens ons verblijf allerlei tips gegeven en eventuele reserveringen bij restaurants geregeld zodat we toch zeker waren van een tafeltje.
Wij sliepen in een 3-persoons Trulli aan de overkant van het hoofdgebouw.
Iedere ochtend stond er een zeer uitgebreid ontbijt klaar met ook zelfgebakken taarten en cakes. Echt een verwennerij!
Indien je een dagje bij het zwembad bleef kon je , tegen zeer geringe betaling, gebruik maken van de drankjes in de koelkast.
Wij hebben een topverblijf gehad!
PS auto is wel nodig in deze omgeving

Datum van verblijf: augustus 2019