Beoordeeld op 12 februari 2020 via mobiele applicatie

Ideale tussenstop richting zuiden .
Dicht bij autosnelweg , dus weinig tijdverlies met zoeken .
Kamers waren zeer proper evenals badkamer .
Kamers zijn wel behoorlijk klein maar voor 1pers en 1 nacht geen probleem .
Gratis parking aan straatkant en voor bewaakte parking 6 €.
Avondeten was lekker en goedkoop , betaalde voor 3 gangen menu 18€ en was zeer lekker .

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 16 oktober 2019 via mobiele applicatie

Hotel op honderden meters van luchthaven, schoon en ruim, van alle gemakken voorzien. Goed restaurant (3-gangenmenu voor €18,-) en leuke bediening. Zeer uitgebreid ontbijt. Veel faciliteiten waaronder Spa en (binnen- en buiten)zwembad. Zeer aan te raden om te boeken als je aankomt als wel voor wanneer je de volgende dag vertrekt (gratis shuttle om het half uur).

Datum van verblijf: oktober 2019
Salles O, Director de Recepción van Sallés Hotel Aeroport Girona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2019

Beste klanten,

Allereerst bedankt voor het delen van uw mening over ons hotel.
We zijn blij te weten dat je genoten hebt van je verblijf en onze diensten.
We kijken uit naar uw komst bij de volgende gelegenheid.
Nogmaals bedankt.

Beoordeeld op 9 juli 2019

mooi schone kamer , hotel met met diverse vorzieningen vriendelijk personel , mogelijkheid om auto op afgesloten parkeerplaats te parkeren.. Eten was goed en verzorgt van het niveau dat je mag verwachten. een aanrader voor als je onderweg ben van het noorden naar zuiden en dicht bij de snel weg wil overnachten. is 2 minuten van de snelweg. uitcheken om 5 uur voor voort zetten van de reis is geen probleem. , lekker voor 7 uur de grens over.

Datum van verblijf: juli 2019
Salles O, Director de Recepción van Sallés Hotel Aeroport Girona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2019

Geachte klant,

Allereerst bedankt voor het delen van uw waardering van ons hotel.
We zijn blij om te weten dat je een aangenaam verblijf bij ons hebt gehad.
We kijken ernaar uit u bij een volgende gelegenheid te verwelkomen.
Bedankt
groeten

Beoordeeld op 1 juni 2019 via mobiele applicatie

Hebben er verbleven omdat ons vliegtuig morgens al vroeg vertrok en zeker geen spijt van gehad prima kamers en zwerf vriendelijk personeel zwembad en spa aanwezig en van het vliegveld 1.5 kilometer verderop heb je weinig tot geen last binnen al helemaal niet

Datum van verblijf: juni 2019
Salles O, Director de Recepción van Sallés Hotel Aeroport Girona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2019

Geachte klant,
Allereerst bedankt voor het delen van uw opmerkingen over ons hotel.
We zijn blij om te weten dat je een aangenaam verblijf bij ons hebt gehad.
We kijken ernaar uit u bij een volgende gelegenheid te verwelkomen
Bedankt
groeten

Beoordeeld op 1 oktober 2018 via mobiele applicatie

Het is een fantastisch hotel met een super goede service en heel erg aardig personeel. ( ons ontbijt wat we vergeten waren om mee te nemen naar het vliegveld, werd alsnog nagebracht.
Gratis handdoeken voor aan het zwembad, gratis haal en breng service naar het vliegveld.
En de prijs kwaliteit verhouding is fantastisch.

Datum van verblijf: september 2018