Beoordeeld op 29 augustus 2019

Schoonmaak kan beter.
Muziek iets minder hard,
verder uitstekend, met prima ligging, heerlijke vakantie gehad met onze tieners.
hou er wel rekening mee dat je een strakke zwembroek aan moet, dit hadden wij over het hoofd gezien

Kamertip: er stonden hele mooie stacarvans en net iets mindere, hier ligt ook het prijsverschil
Beoordeeld op 26 augustus 2019

Allereerst hebben wij zeer genoten van de vakantie op deze camping.
Fijne chalets.
Mooi zwembad.
Direct aan zee.
Goed eten.
Goede service.

Nadelen,
Animatie is puur gericht op fransen dus dat is erg jammer.
Er is weinig kastruimte in de chalets terwijl er genoeg ruimte is om nog wat kastjes op te hangen.

Kamertip: Deze chalet zou ik met 6 personen niet nemen, gelukkig waren wij met zijn viertjes.
Beoordeeld op 7 augustus 2019

Mooie camping ideaal voor kinderen boven 16 jaar. disco tot 2:00 uur en daarna 50 jongeren die te veel hebben gedronken en je tot 3:00 wakker houden en een manager die alleen de inkomsten belangrijk vind was voor ons na een week helaas iets te veel van het goeie.

Beoordeeld op 27 juli 2019

Leuke camping, goede en nette hithome/huisje op een goede plek (iris) van de camping. Dichtbij het strand. Leuke omgeving.
Vriendelijk personeel, fijn dat er Nederlands gesproken word bij de receptie. Zeker voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Wc's bij het zwembad waren erg vies mogen vaker schoongemaakt worden.
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 21 juli 2019

Top camping voor de kinderen. Ben hier zelf jaren geweest met mijn ouders en nu voor het eerst met mijn eigen kinderen. Hoop hier nog jaren te komen. Locatie aan het strand is perfect. Vriendelijke gastvrije mensen.

Datum van verblijf: juli 2019