Vandaag geopend: 10:00 - 19:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Top

Zeer leuke en enthousiaste rondleiding. Wijnen ook lekker en betaalbaar. Zeker en vast een aanrader.

Beoordeeld op 29 juli 2020
Voyager782497
Dottignies, België
via mobiele applicatie
Leuke en interessante rondleiding met aansluitende proeverij

Een zeer leuke rondleiding gehad bij dit wijnhuis. Ontvangen door een enthousiaste gids die vol ... meer lezen

Beoordeeld op 15 juli 2020
Z6704DBronaldr
Oudkarspel, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 273 beoordelingen

Beoordeeld op 10 september 2019

Erg mooie locatie en omgeving, leuk verhaal over de rijke geschiedenis van de Chateau, zeer uitgebreide proeverij met zeer goede wijnen, De Librije koopt zijn Rosé bij deze Chateau.
In zijn geheel goed verzorgde rondleiding en wijnproeverij!

Datum van activiteit: september 2019
preigneslevieux, Responsable réception van Domaine Preignes Le Vieux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2019

Bonjour,

Merci beaucoup pour votre gentil retour !! Toute l'équipe de Preignes est contente que vous ayez apprécié notre visite du chateau et de la cave. Et surtout que vous ayez trouvé votre bonheur parmi toute notre gamme de vins !

À trés vite pour une prochaine visite :)

Beoordeeld op 8 september 2019

Het was ons tweede bezoek aan deze wijnproducent. In vergelijking met ons eerste bezoek is er nu een hele mooie winkel waar je vriendelijk wordt ontvangen en voldoende uitleg krijgt.

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie

Bonjour 343christophev,

Merci pour ce commentaire !

Nous sommes contents que vous ayez passé un bon moment dans notre nouveau caveau , plus grand, plus moderne et surtout climatisé...
Nous espérons vous revoir rapidement pour une nouvelle dégustation !

Beoordeeld op 20 augustus 2019 via mobiele applicatie

Mooie locatie. Ziet er professioneel uit. Kijk op de site voor de rondleiding tijden. Onze kinderen van 5 en 7 liepen ook mee. Ging prima. Daarna krijg je in de shop de kans om diverse wijnen te proeven en te kopen. Zeer de moeite waard.

Datum van activiteit: augustus 2019
preigneslevieux, Responsable réception van Domaine Preignes Le Vieux, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2019

Hello Lies_lb_83 !
Thank you for your review. We're glad to know that you enjoyed your guided tour in Preignes Le Vieux and also that you find your happiness among our wines's range.

The tour is available everyday at 10:30am and 5:00pm, for the price of 9.50 per adult (included one bottle of Coteaux de Béziers). Like this, you can have a historic and oenological point of view on the winery estate.
For the kids, we have some activities : petanque ground, colouring,some lego cubes... to taste the wine with peace of mind :)

Hope to see you soon !

Beoordeeld op 2 augustus 2019 via mobiele applicatie

We zijn met onze 1 jarige zoon de tour gaan doen. Veel uitleg over het monumentale pand, en een uitleg over het gistingsproces. Omdat onze tourguide de tour in 2 talen moest doen, duurde de tour een uur. Daarna ruim de tijd om veel verschillende wijnen te proberen. Bij de rondleiding krijg je ook nog een flesje pp mee naar huis. Onze zoon heeft zich ook vermaakt in de bolderkar.

Beoordeeld op 22 juli 2019

We zijn tijdens onze vakantie op bezoek geweest op dit wijndomein. Eerst een leuke, interessante uitleg over de 2000 jaar oude geschiedenis van het domein met daarna ook een bezoek aan de caves. Nadien een proefmoment, waarbij we veel uitleg kregen en waar ze ons lieten proeven tot we vonden wat we zochten. We hebben dan ook een mooie voorraad topwijnen mee die qua prijs heel goed meevallen (€5 à €7/fles). Ze voorzien ook een kleine speelhoek voor de kids of ze kunnen ook buiten wat in de tuin spelen.
Een aanrader!

Datum van activiteit: juli 2019