“Super!”

Keukens: Frans
Dineropties: Reserveringen
Dineropties: Reserveringen
5 augustus 2020 beoordeeld

Top zaakje met heel lekkere gerechten. Vriendelijk personeel en niet te duur. Een 3-gangen-menu met keuzes uit telkens 4 gerechten en een dessert à la carte voor 22,5€.

Datum van bezoek: augustus 2020

24 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na wat omzwervingen langs restaurants die gesloten waren, hier terecht gekomen.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Waarom 4 en niet 5 sterren? De patat, niet doorgebakken daardoor te vet naar onze smaak, maar wij zijn een beetje verwend daarin 😉.

Zeker voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: september 2019
23 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren zijn wij hier met de kinderen gaan eten. Aan het einde van onze vakantie zochten wij het iets betere restaurant en dat hebben wij hier zeker gevonden. Wij kregen een mooi tafeltje op het terras, waar wij vriendelijk werden bediend. We namen een menu en voor de kinderen een kindermenu waar ze flexibel in waren naar keuze toe. Alle gerechten werden met zorg gepresenteerd en waren zeer lekker. Enige minpunt: Het voorgerecht en de wijn kwamen vrij snel na onze keuze waardoor ons aperitief nog amper aangeraakt was, de gin tonic die we kregen als aperitief was heel sterk en was niet wat we van een gin tonic verwachten (enkel tonic met gin zonder aromaten of kruiding) maar dit is dan ook het enige punt van kritiek. De uitgebreide wijnkaart is zeer mooi en zit goed van prijs. Dit mooie etablissement is zeker een aanrader

Datum van bezoek: augustus 2019
19 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is zeker een tussenstop waard. ‘S middags wordt het 3 gangenmenu geserveerd aan 15,5 euro. De wijnen zijn van goede kwaliteit aan een redelijke prijs.
De keuken weet verrassend uit de hoek te komen wat je zeker niet mag doen twijfelen om hier langs te komen.
Bij ons verloren ze wel een puntje door een tiramisu te serveren zoals die geserveerd wordt in zo vele grootkeukens, namelijk gemixt en geserveerd in een potje.
Het stierenvlees was aan de taaie kant maar dat woog niet op gezien de lage prijs en het fantastische voorgerecht.

Datum van bezoek: juli 2018
17 augustus 2017 beoordeeld

Genoten van begin tot einde van het lekkere eten. Mooi verzorgd vanbinnen (vanbuiten weet ik niet). In het begin liet de service het een beetje afweten maar al gauw werd deze beter en beter. Zeker toen de baas kwam helpen. Geweldig vriendelijke baas! Een aanrader!!!

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Le Restaurant du Clos des Arts bekeken, bekeken ook

In Le Restaurant du Clos des Arts geweest? Deel je ervaringen!