Beoordeeld op 5 mei 2018 via mobiele applicatie

Prijs/kwaliteit OK, geen grote luxe maar ruime kamer ,netjes en rustig. Eenvoudig ontbijt maar zeker genoeg. Wel top ontvangst, zeer vriendelijk. Klein balkon met zicht op de vallei en zee. Parking aanwezig

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Hotel-cmanager, Manager van Capo d'Orto Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 mei 2018

Beste Vincent,

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve beoordeling.

Het verheugt ons te lezen dat u een fijn bezoek aan ons hotel achter de rug heeft, en dat u de verhouding tussen prijs en kwaliteit van onze kamers goed vond. Wat fijn dat u heeft genoten van uw grote en rustige kamer met uitzicht over de zee, en van de kwaliteit van ons ontbijtbuffet. Het klopt inderdaad dat er voldoende parkeergelegenheid is nabij het hotel. Ons team dankt u tenslotte graag voor de complimenten over onze gastvrijheid.

Vriendelijke groet en heel graag tot nog eens,

Beoordeeld op 25 mei 2017

Zeer vriendelijk onthaal. Mooi terras met zicht op zee. Gratis parking (die niet al te ruim is) Geven waardevolle tips qua restaurants, bezienswaardigheden in de buurt. Klein maar mooi zwembad. Weinig stopcontacten op de kamer.

• Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
Hotel-cmanager, Directeur général van Capo d'Orto Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2017

Beste gast, Wij zijn in de wolken van uw lovende woorden over ons hotel en we danken u voor uw tijd om uw tevredenheid langs deze weg te delen.
De Golf van Porto staats sinds 1983 op de werelderfgoedlijst van de UNESCO. Het zou ons verheugen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in Capo D'Orto.
Met hartelijke dank en vriendelijke groet,

Beoordeeld op 19 mei 2017

Prachtig uitzicht vanuit balkon met uitzicht op bergen en zee. Kamer met goede bedden en alle voorzieningen die je nodig hebt. Fijne sfeer onder het personeel, bon humeur, en men is zeer gewillig je over leuke plaatsen en restaurants te vertellen. Zwembad zeer schoon.

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Hotel-cmanager, General Manager van Capo d'Orto Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2017

Beste gast,
Het verheugt ons dat u een aangenaam verblijf had en dat u de tijd nam om uw leuke ervaring hier te delen.
Leuk dat u genoten hebt van de comfortabele kamer en het mooie zicht. De Golf van Porto staats sinds 1983 op de werelderfgoedlijst van de UNESCO. Verder wensen we u te danken voor uw compliment aan onze medewerkers. Wij zullen uw vriendelijke woorden graag aan hen overmaken.
Met hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 31 juli 2016

Het uitzicht is echt heel mooi. Onze kamer (met uitzicht op zee en bergen) lag op de 3de (= hoogste) verdieping. Ontbijt buffet was goed. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Het hotel ligt wel wat verder van het drukkere en gezellige havenplaatsje Porto.
's Avonds betekende dit dus wel wandeling van 20 minuten heen en terug.
Er zijn echter ook een aantal restaurants dichterbij.
Prima uitvalsbasis voor wandelingen in de omgeving (Piana, Capo Rosso, etc)

Kamertip: Vraag naar een superieur kamer. Deze liggen aan de voorkant op de 3de verdieping en hebben uitzicht op zee en bergen.
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 1 juli 2016

Hotel Capo d'Orto is een redelijk hotel, maar niets bijzonders. Wij hebben hier 4 nachten gelogeerd en 3 van de 4 dagen kwam er 's-avonds een bus met toeristen voor een verblijf van 1 nacht aan. Dit gaf geen overlast, maar heeft wel invloed op de sfeer van het hotel. Onze indruk is dat een renovatie geen kwaad kan. Het ontbijt was goed. Het hotel heeft geen eigen restaurant, maar er zijn voldoende restaurants in de buurt.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner