eDreams
Orbitz.com
Expedia.com61 US$
FindHotel71 US$
Beoordeeld op 11 september 2018 via mobiele applicatie

Het hotel heeft een prima prijs / kwaliteit verhouding.
We zijn hier een aantal jaren geleden ook geweest en het was toen redelijk goed.

+ airco op de kamer
+ prijs
+ gratis parkeren
+ locatie voor doorreis
+ ontbijt
+ wok restaurant ( all you can eat ) naast de deur
+ vroeg ontbijt ( vanaf 06.00 uur)

- kamer en badkamer kan wat schoner ( maar is niet vies)

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 15 maart 2018 via mobiele applicatie

Eenvoudige kamer met bad. Goed voor 1 overnachting op weg naar huis of bestemming elders. Vriendelijk onthaal, gratis goede WiFi en genoeg parkeerplaats. Een goed wokrestaurant naast de deur. All you Can eat formule.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 4 maart 2018 via mobiele applicatie

Hotel ligt dichtbij de snelweg (maar ver genoeg er vandaan voor herrie), ideaal voor doorreis.
Prima ontbijt voor goede prijs. 3-persoons kamer was fijn ruim. Voor de baby was alvast een babybedje neer gezet.
Verder gewoon standaard.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 1 november 2016

Prima hotel voor 1 nacht

Ruime kamers met airco.
Kamers mogen wel beter schoon gemaakt worden.
Badkamer is aan renovatie toe.
Ook de lift is gammel.
Zero uitgebreid buffet en een super goed wok restaurant.
Ruime gratis parkeer gelegenheid.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 4 augustus 2016

Mooi schoon en ruim hotel. Goede prijsklasse. Ruime kamer met 1 2pers bed en 2x 1pers bed. Badkamer met douche en bad. Schoon! Engels sprekend personeel. Ruim ontbijt vanaf 6.30 uur. Kinderen korting op ontbijt. Ruim parkeerterrein. Absoluut aanrader voor onderweg naar zuiden of noorden op vakantie.

Datum van verblijf: augustus 2016