104 US$
Beoordeeld op 27 juni 2020

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 2 september 2019

Super leuk gelegen hotel, vriendelijk personeel en lekker ontbijt. Kamers proper en aangenaam. Aantebevelen.
Op loopafstand van gezellig centrum van Villers sur mer. Mooi zandstrand en goed restaurant schuin over hotel.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 17 september 2018

In checken geen probleem receptie spreekt hun talen.
Kamer 001 is goed aangepast en ruime badkamer met 1 beugel aan de linker muur
Minder validen parkeerplaats is gratis rechts op de stoep voor het hotel.
Het ontbijt is redelijk maar wel erg rommelig en gehorig.
de eitjes zijn reeds gepeld en hard gekookt.
Het hotel ligt aan de boulevard dus mooie zons ondergang en avond wandeling.
Kleine supermarkt op 300 meter schuin achter het hotel.

Kamertip: mindervaliden 001 is aangepast
Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 19 juni 2018

het ibis hotel is op wandelafstand van het stadje(ongeveer 1km)Kleine kamers maar alles proper!Het ontbijt is basic...maar het 'slappe ' frans brood is not done!Voor de overige maaltijden wandel je naar het stadje villers,daar heb je een tal van restaurants en bisstros.Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 3 juni 2018 via mobiele applicatie

Hotel ligt aan zee (weg oversteken). Kamer prima en vriendelijk
personeel. Heel goed bed en badkamer schoon! Restaurants op ongeveer 15 minuten lopen of in een paar minuten met de auto. Genoeg aanbod!

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde voor zaken