Beoordeeld op 5 september 2018 via mobiele applicatie

Als je hier aan komt rijden zou je denken... ik rij nog wel even verder. Omsloten door muren op een niet bepaald mooie locatie. Het lijkt of je auto aan een verlaten stuk buiten de muren moet staan, maar dat is niet zo. Sterker nog, elke kamer heeft een eigen soort van afsluitbare garage voor eigen deur! Dan kom je je kamer binnen en dan heb je een prachtige nette ruime kamer met een heerlijk groot bed, wat niet uit elkaar schuift ruime badkamer met dubbele douch om lekker gezellig samen te douchen. Het restaurant heeft voor ons een wat dubbel gevoel. Het eten is prima en Zeker niet duur! We vonden het vlees wel aam de vette kant, maar dat is ook een kwestie van smaak. Er liep maar 1 persoon in de bediening dus dat was wel wat langer wachten en hij maar rennen. Het ontbijt was geweldig! We zijn gewend om in Italie enkel zoete broodjes te zien in het ontbijt, maar hier hebben ze overal aan gedacht. Een hard gekookt eitje of scrumbled egg met spek ook geen probleem. Zeer ruime keuze. Ook in broodjes. Ik denk dat je wel kon kiezen uit 10 verschillende soorten. De warme en zoete dan nog niet mee geteld. Het dubbele gevoel komt door de inrichting van het restaurant. Want gezellig is dit echt niet. Als je binnenkomt is het alsof je in de kantine van een fabriek binnen stapt. Kil, steen, en alles beige. Het klinkt zelfs hol. Totaal 0 aan gezelligheid. Maar goed, wij kwamen daar ook om 1 nacht te eten en te overnachten en door naar de eindbestemming. Vandaar ook 5 sterren want op de ongezellige kantine na niks anders dan lof. Ook voor het personeel. Zeer vriendelijk en behulpzaam. We betaalden (september) 105 per kamer. 2 volwassene en 1 kind van 1. Inclusief ontbijt en avondeten nog geen 150 euro kwijt. En hadden we er zelfs een fles wijn bij. Prima deal dus!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 10 augustus 2018

Op 30 km van Milaan een prima plek op doorreis Italië in (of uit). Dichtbij de snelweg. Goede service, schoon en parkeren op eigen afgesloten terrein. Vriendelijke ontvangst en uitgebreid ontbijt. Aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 30 september 2017

Het is een supper hotel qua prijs kwaliteit verhoudingen.
Kamers zijn supper en ook heel goed schoon en voorzien van alle gemakken.
Heel ruim zeer fraaie badkamer verwarming airco.
En wat een zeer prettige bijeenkomst is dat het verbazingwekkend stil is voor een hotel wat pal naast de autobaan ligt.

Kamertip: geen misschien de uitleg van de apparaten
Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 17 augustus 2017

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 5 augustus 2017

Het hotel ligt direct naast de "autostrada", perfect dus voor een tussenstop. De ruime kamer (suite), de extra grote bedden en de jacuzzi zorgen ervoor dat je weer met volledige opgeladen batterijen op reis kan gaan. Ontbijt is fantastisch, met alles wat je kan bedenken. Het personeel is super aardig en altijd beschikbaar, de wifi werkt prima, en je auto staat veilig geparkeerd.
We verblijven altijd in dit hotel en hebben geen reden om een ander te gaan zoeken!

Kamertip: Voor een gezin van 2+2 zijn kamers 242 en 243 aan te raden
Datum van verblijf: augustus 2017