Beoordeeld op 29 juli 2017 via mobiele applicatie

We logeerden hier bijna drie weken en we verkenden van hieruit het pittoreske schiereiland Monte Argentura en het belendende prachtige Toscane (Sienna, Rome en de vele schilderachtige middeleeuwse dorpen zoals bv Pitigliani) Het personeel in dit hotel is erg professioneel, vriendelijk en discreet. Het uitzicht is fenomenaal en op het aanslaan van de airco na is het er bijzonder rustig. Het sanitair is evenwel erg verouderd (lekkende kraan en plastic badgordijn in plaats van glazen wand bv) maar het personeel doet er alles aan om er de glans in te houden. Ook de koelkast bv sloot niet goed meer af en op het kamerterras stond geen paraplu maar we kregen er wel onmiddellijk eentje toen we er om vroegen. Zwemmen in de zee kan je vanop het privé-ponton en strandje doen. Je krijgt er handdoeken en een ligstoel. Breng wel zwemschoenen mee. Het ontbijt vonden wij Ok. Wij waren blij met het vers gesneden fruit (kiwi, ananas, meloen), de yoghurt en de nootjes, maar wie cake of croissant of brood met charcuterie of granen wenst, vindt dat ook op het bescheiden buffet. Goede bediening, snel, beleefd en net. Het restaurant is evenwel een gemiste kans, echt jammer. De gegrilde scampi's en het vlees waren veel te droog en opgekruid. We aten er dan ook maar 1 keer. Op die locatie en met dat uitzicht, zou je een parel van een restaurantje kunnen hebben. Maar gelukkig zijn er eetgelegenheden genoeg in San Stefano en Ortebello vlakbij. Hou rekening met de kronkelende bergwegen. Te voet naar San Stefano kost je een wandeling of ritje met de wagen. Het hotel ligt even buiten de stad. We waren erg graag in Fillipo 2 in San Stefano en we wensen de staf dan ook te bedanken voor ons aangename verblijf.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 19 september 2015

Hadden een kamer met balkon en zicht op zee geboekt via booking tijden onze reis door Italie in september. Bij onze (vrij late aankomst) kregen wij een ruim appartement??? toegewezen : de slaapkamer was achteraan gelegen met een raam (op ooghoogte) die uitgaf op een doorgang naar andere appartementen zodat men de luiken onmogelijk kon openzetten zonder inkijk te hebben. Dit is voor mij al een afknapper....Vanuit de keuken van het appartement kwam ik dan op een soort gemeenschappelijk terras waar andere mensen aan het eten waren en kon je een glimp!!!! van de zee zien. Gezien het late uur zijn we in het restaurant gaan eten. Voor ons toch ook alweer een teleurstelling. Alles wat op de menu kaart aangeduid is met een *is mogelijk diepvries! Denk dat er dan nog 1 schotel overbleef. Heel teleurstellend als er zo veel lekkere dingen te vinden zijn in hun direkte omgeving. Het ontbijt was toch ook weer een teleurstelling : geen mals,vers brood, slappe koffie..allerhande droge koeken. Echt geen wauw...Dit hotel verdiend voor mij zeker! !! geen 4 sterren.

Kamertip: Kamer stemt niet overeen met reservatie !!!!
Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 12 juli 2015

Zeer de moeite waard dit hotel. De ligging is prachtig; in een baai met eigen 'strandje, ala steiger' en uitzicht op zee. Vlakbij Porto Santo Stefano met al zijn restaurantjes en prima eetgelegenheden. Het personeel is uitermate vriendelijk en gastvrij. Kamers groot en schoon met supergroot balkon. Wij komen zeker terug!

Kamertip: wij hadden kamer met uitzicht op zee. Zeer de moeite waard. Aparte zit en slaapkamer, heel prettig!
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 30 oktober 2014

Vriendelijke gastvrije ontvangst bij aankomst. Voldoende gratis parkeer gelegenheid. De kamer was ruim met groot balkon en fantastisch uitzicht. Ontbijt was goed op het 'vruchtensap' na. Het stadje ligt op ongeveer 5 minuten met de auto waar veel restaurants en dergelijke zijn. Lange trap naar het strandje.

Kamertip: Hoekkamers hebben een groot balkon
Datum van verblijf: oktober 2014
Beoordeeld op 15 juli 2011

We hebben genoten van een zeer ontspannende vakantie met z'n tweeën. Je kan kiezen tussen de totale relax aan het privaat strandje (planken) of naar het stadje gaan om te winkelen, wandelen, eten, 5 minuten ver met de auto. Eten goed in het hotel, één nadeel bij het ontbijt, fruitsap uit automaat is eerder limonade en veel te zoet. Personeel super vriendelijk en behulpzaam !

Datum van verblijf: juli 2011