Vandaag geopend: 00:00 - 23:59

Natasja W
Ciudad Quesada, Spanje
via mobiele applicatie
Duinenpark

Schitterend park om een leuke wandeling te maken. Tevens geschikt voor gezinnen met kinderen en ... meer lezen

Beoordeeld op 22 januari 2018
DitteK74
via mobiele applicatie
Lees alle 80 beoordelingen

Beoordeeld op 8 oktober 2019 via mobiele applicatie

Perfecte plek om te fietsen, wandelen en picknicken. Voor ons de perfecte plek om off road te mountainbiken. Genoeg uitdagingen en verschillende soorten natuur. Op dit moment erg veel muggen, dus smeer je in.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 1 januari 2019 via mobiele applicatie

Park bij de zoutmeren in de buurt van Torrevieja. Toen wij er waren een park en meren. Enige bijzondere is de hoeveelheid zout die je bij diverse bedrijven (van afstand) ziet liggen. Kan me voorstellen dat dit een plek is om in de zomer aan de drukte van de Costa’s te ontsnappen, maar in de winter niet echt bijzonder.

Datum van activiteit: januari 2019
Beoordeeld op 19 mei 2018 via mobiele applicatie

Een mooi natuurpark waar je heel wat vogels kan spotten. Leuk om te voet te doen of met de fiets! Een leuke uitstap!

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 22 januari 2018 via mobiele applicatie

Schitterend park om een leuke wandeling te maken. Tevens geschikt voor gezinnen met kinderen en ouderen.

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeeld op 17 november 2017

In dit natuurpark kom je heel wat vogels tegen. Je kunt ook deelnemen aan gratis begeleide wandelingen. ook geliefd bij mountainbikers. Heb wel respect voor de natuur en gooi geen afval weg. Neem een verrekijker mee en ga eens op de uitkijktoren staan.

Datum van activiteit: november 2017