“Prima eten, excellente service!”
Beoordeling van Martin Berasategui

Martin Berasategui
Geclassificeerd als nr. 1 van 22 Restaurants in Lasarte-Oria
Keukens: Spaans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
1 juli 2019 beoordeeld

Bij een bezoek aan San Sebastian hoort voor ons een bezoek aan Martin Berasategui!

De service was weer uitstekend en kenmerkend voor dit restaurant. Het eten was ook weer prima, waarbij het ons op viel, dat in de nieuwe gerechten op het menu wel erg veel spons structuren,gel en schuim is verwerkt. De oude gerechten zijn wat ons betreft beter. Daar komt de kookkunst van Martin Berasategui pas echt naar voren!

Datum van bezoek: juni 2019

19 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig menu & setting! Je wordt meegenomen door de chef en zn brigade op een reis van smaken en ontdekkingen! Een echte must in de regio !

Datum van bezoek: september 2018
28 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groep culinaire vrienden dit mogen beleven. Behoorlijk aan de prijs, maar elke cent waard. Kundige sommelier ook, jammer dat Valentina Litman de zaak gaat verlaten...

Datum van bezoek: oktober 2018
28 september 2017 beoordeeld

3 sterren , stevige prijs voor degustatie menu met aangepaste wijnen. Doch zijn geld meer dan waard ! Ruim 4 uur genieten van de smaakbommen . Tevens top personeel. Uitzonderlijk goede bediening ! Dank u Chef !

Datum van bezoek: september 2017
17 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriend zei nog voor de grap aan tafel met de chef himself aan tafel dat de bediening nog beter was dan het eten. Bedoeld als grapje maar werkelijk, wat een attentie en wat een scherp oog. Al bij tientallen sterren gegeten maar nog nooit aangesproken door de dames dat ik waarschijnlijk links ben. Uiteraard beaamde ik dat en de rest van de avond lag mijn bestek dus precies goed. Onwaarschijnlijk. De sommelier, dame, was top met prachtige wijnen zoals onder andere muradella 2010, terra de cuques 2013, martines 2012, la nota de fino 54!!!!!!!!!!!!, ongelooflijk lekker. Is geen sherry maar een Jerez van topniveau. En zo ging het maar door bij "The great tasting menu" van maar liefst 15 gangen. Teveel om op te noemen. Het was een topmenu van de beste gerechten uit het verleden aangevuld met nieuwe gerechten. De chef himself kwam nog even een handje geven. Is dit de Bocuse van Spanje? Echt wel. Is er nog een verschil te melden met bijvoorbeeld En Cellar de con rocca? Martin kookt meer lokaal, En Cellar meer werelds. Tsja, waar hebben we het over. Zoals mijn vriend al zei, de bediening is hier absoluut topniveau en klopt van het begin tot het eind. Topeten in een top restaurant op een plek die je niet snel verwacht. Mooie avond.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Martin Berasategui bekeken, bekeken ook

Ezkio, Province of Guipuzcoa

In Martin Berasategui geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.