“Top zaak en top bediening ”
Beoordeling van Martin Berasategui

Martin Berasategui
Geclassificeerd als nr. 1 van 22 Restaurants in Lasarte-Oria
Keukens: Spaans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
17 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriend zei nog voor de grap aan tafel met de chef himself aan tafel dat de bediening nog beter was dan het eten. Bedoeld als grapje maar werkelijk, wat een attentie en wat een scherp oog. Al bij tientallen sterren gegeten maar nog nooit aangesproken door de dames dat ik waarschijnlijk links ben. Uiteraard beaamde ik dat en de rest van de avond lag mijn bestek dus precies goed. Onwaarschijnlijk. De sommelier, dame, was top met prachtige wijnen zoals onder andere muradella 2010, terra de cuques 2013, martines 2012, la nota de fino 54!!!!!!!!!!!!, ongelooflijk lekker. Is geen sherry maar een Jerez van topniveau. En zo ging het maar door bij "The great tasting menu" van maar liefst 15 gangen. Teveel om op te noemen. Het was een topmenu van de beste gerechten uit het verleden aangevuld met nieuwe gerechten. De chef himself kwam nog even een handje geven. Is dit de Bocuse van Spanje? Echt wel. Is er nog een verschil te melden met bijvoorbeeld En Cellar de con rocca? Martin kookt meer lokaal, En Cellar meer werelds. Tsja, waar hebben we het over. Zoals mijn vriend al zei, de bediening is hier absoluut topniveau en klopt van het begin tot het eind. Topeten in een top restaurant op een plek die je niet snel verwacht. Mooie avond.

Datum van bezoek: mei 2017

30 december 2016 beoordeeld

Even buiten centrum van San Sebastian in een straat waar je dit toprestaurant niet zou verwachten. Vriendelijke ontvangst en superlekker eten, die man is echt wel beste kok van San Sebastian ( stad in Spanje met de meeste sterren.)
Wat echter opviel, alhoewel het restaurant volledig vol was, geen geluid van afgeruimd bestek, glazen of borden. Alle schotels zijn voorzien van geluidwerend materiaal. Ook de schoenen van het personeel zijn geluidloos! Uniek, nooit ergens meegemaakt!
Zeker waard om dit te herdoen. Tijdig reserveren is wel een must!! Niet enkele dagen maar soms dagen of zelfs weken!!

Datum van bezoek: juni 2016
22 oktober 2016 beoordeeld

deze kok is zo aardig dat hij geeft je altijd het gevoel dat hij blij mag zijn dat hij voor jou mag koken je voelt je de koning als je daar bent alles is tot in de puntjes geregeld en alles kan wat je maar wilt en zeg je dir gerecht is zo goddelijk daar lust ik nog wel wat van dan komt hij het met liefde nog even brengen dit is nou echt een topper en ze vreselijk gewoon daar kunnen ze in Frankrijk en in NL heel veel van leren.

Datum van bezoek: april 2016
17 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb van Maison Pic gezegd dat het 4* verdient maar dit gaat nog een heel stuk hoger. Onmogelijk genoeg superlatieven te vinden.

Datum van bezoek: september 2016
16 augustus 2016 beoordeeld

Vaneen bevriende chef de tip gekregen om eens te gaan eten bij Martin Berasategui dat zou een topervaring moeten zijn..... nou dat was het ook, deze avond staat in mijn top 5 van meest memorabele culinaire uitspattingen. Wat kan deze man koken! Het restaurant heeft een wat formele uitstraling, maar dit geeft wel extra cachet. De bediening is scherp, attent en vriendelijk en we werden naar een tafel op een prachtige plek gebracht. Toen begon het werkelijke feest; het uitgebreide menu met een bijpassend wijarrangement. Wanneer ik hier nog aan terugdenk kan ik alleen maar in superlatieven denken, prachtige combi van paling, appel en foie, of de fantastische salade met kreeft of de briljante cuisson van de duif.... BRILJANT. Als laatste nog een rondleiding door keuken door de grote chef himself en vervolgens via de studies naar de wijnkelder, wat een belevenis. Ik weet nu al dat ik hier in oktober weer naar toe mag ;-).

Datum van bezoek: mei 2016

Reizigers die Martin Berasategui bekeken, bekeken ook

Ezkio, Province of Guipuzcoa

In Martin Berasategui geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.