“Top!!”
Beoordeling van Martin Berasategui

Martin Berasategui
Geclassificeerd als nr. 1 van 22 Restaurants in Lasarte-Oria
Keukens: Spaans
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
30 december 2016 beoordeeld

Even buiten centrum van San Sebastian in een straat waar je dit toprestaurant niet zou verwachten. Vriendelijke ontvangst en superlekker eten, die man is echt wel beste kok van San Sebastian ( stad in Spanje met de meeste sterren.)
Wat echter opviel, alhoewel het restaurant volledig vol was, geen geluid van afgeruimd bestek, glazen of borden. Alle schotels zijn voorzien van geluidwerend materiaal. Ook de schoenen van het personeel zijn geluidloos! Uniek, nooit ergens meegemaakt!
Zeker waard om dit te herdoen. Tijdig reserveren is wel een must!! Niet enkele dagen maar soms dagen of zelfs weken!!

Datum van bezoek: juni 2016

22 oktober 2016 beoordeeld

deze kok is zo aardig dat hij geeft je altijd het gevoel dat hij blij mag zijn dat hij voor jou mag koken je voelt je de koning als je daar bent alles is tot in de puntjes geregeld en alles kan wat je maar wilt en zeg je dir gerecht is zo goddelijk daar lust ik nog wel wat van dan komt hij het met liefde nog even brengen dit is nou echt een topper en ze vreselijk gewoon daar kunnen ze in Frankrijk en in NL heel veel van leren.

Datum van bezoek: april 2016
17 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb van Maison Pic gezegd dat het 4* verdient maar dit gaat nog een heel stuk hoger. Onmogelijk genoeg superlatieven te vinden.

Datum van bezoek: september 2016
16 augustus 2016 beoordeeld

Vaneen bevriende chef de tip gekregen om eens te gaan eten bij Martin Berasategui dat zou een topervaring moeten zijn..... nou dat was het ook, deze avond staat in mijn top 5 van meest memorabele culinaire uitspattingen. Wat kan deze man koken! Het restaurant heeft een wat formele uitstraling, maar dit geeft wel extra cachet. De bediening is scherp, attent en vriendelijk en we werden naar een tafel op een prachtige plek gebracht. Toen begon het werkelijke feest; het uitgebreide menu met een bijpassend wijarrangement. Wanneer ik hier nog aan terugdenk kan ik alleen maar in superlatieven denken, prachtige combi van paling, appel en foie, of de fantastische salade met kreeft of de briljante cuisson van de duif.... BRILJANT. Als laatste nog een rondleiding door keuken door de grote chef himself en vervolgens via de studies naar de wijnkelder, wat een belevenis. Ik weet nu al dat ik hier in oktober weer naar toe mag ;-).

Datum van bezoek: mei 2016
12 augustus 2016 beoordeeld

Een onwerkelijk gevoel voor details en perfectionisme wordt hier tentoongesteld.

Over het eten kan ik kort zijn. Een sensatie. En als uitsmijter, op het terras nog mogen genieten van een legendarische Mojito.

Een ervaring. Een reis naar San Sebastian waard.

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Martin Berasategui bekeken, bekeken ook

Ezkio, Province of Guipuzcoa

In Martin Berasategui geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.