TripAdvisor

Beoordeling van El Olivo

El Olivo
Geclassificeerd als nr. 4 van 11 Restaurants in Colmenar
24 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons lievingsrestaurant in Colmenar was gesloten. Daarom hier terecht gekomen; maar wat een leuke verassing. Heerlijke lunch buiten.
Lekkere tapas. Witte wijn was heerlijk
En hoofdgerecht zalm was perfect bereidt. De friet was helaas slap en vet.
Maar zeker een aanbeveling.

Datum van bezoek: juli 2019

21 september 2016 beoordeeld

Beetje teleurgesteld na ons bezoek aan El Olivo. Mijn glas rode wijn was veel te warm, bijna niet te drinken. Als voorgerecht hadden we tortilla en pulpo, wat goed was. Als hoofdgerecht de escalope genomen met Malaga saus, wat wel lekker was. Echter de frietjes die erbij waren heb ik teruggegeven en de 3 spruitjes erbij waren ook goed. ;-)

20 september 2016 beoordeeld

Als regelmatige bezoeker gisteren opnieuw bij El Olivo gegeten. Paco had een heerlijk pastagerecht met groenten en zwaardvis buiten de reguliere kaart en kon ik uiteindelijk ook een heerlijk toetje niet weerstaan. Afgesloten met de lekkerste koffie die in Colmenar te krijgen is. Ook als je alleen bent, kun je hier gerust naar toe en zorgt Lorenzo voor een welkom "thuis" gevoel.
Ik lees graag de beoordelingen van andere mensen. Als iets niet goed is (wat natuurlijk kan gebeuren) vind ik het niet zo interessant om te lezen wat er niet goed was, maar is het veel interessanter om te weten of je je klacht/bemerking direct aan de kok of bediening kenbaar hebt gemaakt en hoe zij daar mee om zijn gegaan. Als zij een klacht goed weten op te lossen, ga jij met een goed gevoel van tafel en is dat voor mij waardevolle informatie.

11 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisterenavond hier, buiten op het smalle terras, gegeten.
Begonnen met voorgerecht, tomaten en mozzarella, en voor mij de Griekse salade met feta en olijven.
De tomaten met mozzarella was goed, maar de Griekse salade was niet super. Beetje smaakloos, en tot mijn verbazing, de stronk van de sla, was ook maar toegevoegd.
Verder met zalm en voor mij de konijn, opvallend was, dat de borden koud waren, evenals de gerechten die ook wel wat heter mochten zijn. Het was gisterenavond warm, maar de groenten waren bijna koud.
Konijn zou spruitjes bij zitten, echter waren ze die vergeten.
Tot slot nog een café solo, en daarna vertrokken. Samen met 3 glazen Fanta lemon was dit voor ruim 47 euro.
Eindoordeel, verwacht geen culinair hoogstandjes, en neem de tijd, want het duurde al met al een tijd voordat we überhaupt wat op tafel hadden staan.
Tip voor el olivo: zorg voor wat meer licht op het terras, op een gegeven moment is niet te zien wat je eet.

12 augustus 2016 beoordeeld

We huurden een Villa in de buurt van Colmenar en om niet elke dag zelf te moeten koken zijn we hier eens komen eten. Men had ons gezegd dat het een Italiaanse keuken was. Dan denken wij, we gaan een lekkere pizza eten doch op de kaart geen Pizza's, enkele pasta schotels en andere gerechten. Zeker niet slecht maar de porties zijn nogal karig en je neemt dus best een voorgerecht en dessert erbij. Ze hebben drie desserts, Tiramisu, chocoladetaart en Pannacotta. we kozen elk een andere en proefden elk al de lekkernijen. Geen giller maar we hadden gegeten voor 40€ met 3 personen, dan mag je niet klagen.

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die El Olivo bekeken, bekeken ook

Riogordo, Costa del Sol

In El Olivo geweest? Deel je ervaringen!