Beoordeeld op 15 mei 2018

Hier voor de tweede keer geweest en het was weer zalig!
Het eten van Hubert is geweldig ( vooral de kreeft ;-) ), de locatie (de weg ernaartoe is al een beleving op zich), de rust, het warme zwembad, de prachtige kamers, het thuiskomen gevoel, het uitzicht, het ontbijt, de gastvrijheid van Marianne en Hubert en de lieve aandacht van Ghita.
Beter wordt het niet!
Dank jullie wel weer en geef Ghita nog een dikke knuffel van ons allemaal!

Datum van verblijf: mei 2018
charlie d, Eigenaar van Cortijo Piltraque, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2018

Bedankt voor de mooie reactie !! hebben zelf genoten van het terug zien en hoe iedereen geniet.

Beoordeeld op 22 oktober 2017 via mobiele applicatie

Fantastisch verblijf op deze toplocatie. Zaaaalig geslapen dankzij de uitzonderlijk heerlijke bedden.
Een absolute aanrader om 's avonds te blijven eten. Uitzonderlijk goede chef.
Ook het ontbijt is top met elke ochtend een verse smoothie, eitjes, lokale kazen en vlees.
Er staan twee BMW's 650cc motto's om heerlijk door de bergen te rijden.
Indien je geen motto rijbewijs hebt, is het aan te raden elders een auto te huren.
Één van de beste b&b's waar ik al ben geweest.

Datum van verblijf: oktober 2017
charlie d, Eigenaar van Cortijo Piltraque, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2018

met alle plezier gedaan !! thanks

Beoordeeld op 25 augustus 2017

Geen twijfel mogelijk! 5 sterren en nog zoveel meer!!
Waar je met huiselijke warmte ontvangen wordt door Marianne en Hubert'ke <3... en 's avonds zonder schoenen aan tafel kan genieten van Huberts fantastische creaties op je bord!
Met de lieve Ghita erbij is dit een plek om nooit te vergeten!
Tot de volgende keer!

Datum van verblijf: augustus 2017

Thanks Tom, heel veel succes met jou fam. en toekomstige zwem kampioenen !!

Beoordeeld op 25 juni 2017 via mobiele applicatie

De B&B is gelegen op een mooie locatie in de bergen. Helaas is dit het enige positieve punt. Het ontbijt is zeer triestig. We hebben 3 dagen wit brood met kaas en gelei gekregen. Iedere dag opnieuw wachtten we op het ontbijt dat pas rond 11u geserveerd werd. Uiteindelijk zijn we zelf naar de winkel gereden voor fruit, yoghourt enz... De gastheer maakte verder geen aanstalte om een uitgebreider ontbijt te voorzien. Vervolgens moesten we heel erg plan trekken. Er werd geen info gegeven over kamer, locatie, omgeving... afwezige gastheer die je soms maar 1x per dag te zien krijgt. Zwembad moest door onszelf geopend worden s morgens.
Hier gaan we zeker nooit meer terug.

Datum van verblijf: mei 2017

Helaas zijn deze personen nooit bij ons geweest !! beetje zielig

Beoordeeld op 6 juni 2017

mooie locatie doch hier is alles mee gezegd. Zeer matig ontbijt (wit brood met confituur en kaas). iedere dag opnieuw. Voor 140 euro per nacht mag het veel meer zijn. Er zijn in de omgeving veel B&B's met een veel betere prijs-kwaliteitsverhouding

Datum van verblijf: mei 2017

Jammer heb jullie nooit gezien !! de personen die bij ons komen weten beter, helaas als eigenaar uitbater kan je hier niks tegen doen. iedereen mag schrijven op trip advisor zonder er zelfs geweest te zijn.