Beoordeeld op 25 augustus 2017

Geen twijfel mogelijk! 5 sterren en nog zoveel meer!!
Waar je met huiselijke warmte ontvangen wordt door Marianne en Hubert'ke <3... en 's avonds zonder schoenen aan tafel kan genieten van Huberts fantastische creaties op je bord!
Met de lieve Ghita erbij is dit een plek om nooit te vergeten!
Tot de volgende keer!

Datum van verblijf: augustus 2017
charlie d, Eigenaar van Cortijo Piltraque, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2018

Thanks Tom, heel veel succes met jou fam. en toekomstige zwem kampioenen !!

Beoordeeld op 25 juni 2017 via mobiele applicatie

De B&B is gelegen op een mooie locatie in de bergen. Helaas is dit het enige positieve punt. Het ontbijt is zeer triestig. We hebben 3 dagen wit brood met kaas en gelei gekregen. Iedere dag opnieuw wachtten we op het ontbijt dat pas rond 11u geserveerd werd. Uiteindelijk zijn we zelf naar de winkel gereden voor fruit, yoghourt enz... De gastheer maakte verder geen aanstalte om een uitgebreider ontbijt te voorzien. Vervolgens moesten we heel erg plan trekken. Er werd geen info gegeven over kamer, locatie, omgeving... afwezige gastheer die je soms maar 1x per dag te zien krijgt. Zwembad moest door onszelf geopend worden s morgens.
Hier gaan we zeker nooit meer terug.

Datum van verblijf: mei 2017

Helaas zijn deze personen nooit bij ons geweest !! beetje zielig

Beoordeeld op 6 juni 2017

mooie locatie doch hier is alles mee gezegd. Zeer matig ontbijt (wit brood met confituur en kaas). iedere dag opnieuw. Voor 140 euro per nacht mag het veel meer zijn. Er zijn in de omgeving veel B&B's met een veel betere prijs-kwaliteitsverhouding

Datum van verblijf: mei 2017

Jammer heb jullie nooit gezien !! de personen die bij ons komen weten beter, helaas als eigenaar uitbater kan je hier niks tegen doen. iedereen mag schrijven op trip advisor zonder er zelfs geweest te zijn.

Beoordeeld op 8 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wat hebben we genoten van een prachtige locatie met overweldigend uitzicht. Heel bijzonder. De sfeer is super, het eten heerlijk en prachtige kamers. Een plek waar je je direct thuis voelt en nooit meer weg wilt. De hele familie heeft genoten. Hubert en Ghita dank je wel, tot snel!

Datum van verblijf: augustus 2016

Thanks voor de lovende woorden !! we hebben er zelf ook van genoten, jullie met de Fam. bezig te zien !!

Beoordeeld op 7 augustus 2016

Ongelooflijke rust, prachtige uitzichten, en fantastische kookkunsten van Hubert.
Bedden zijn eveneens super!
Niets is teveel, honesty bar, en no kids!
We zijn hier al 4 x geweest, en zeker niet de laatste keer.

Datum van verblijf: september 2015

Bedankt Xavier, succes