Beoordeeld op 25 juni 2017 via mobiele applicatie

De B&B is gelegen op een mooie locatie in de bergen. Helaas is dit het enige positieve punt. Het ontbijt is zeer triestig. We hebben 3 dagen wit brood met kaas en gelei gekregen. Iedere dag opnieuw wachtten we op het ontbijt dat pas rond 11u geserveerd werd. Uiteindelijk zijn we zelf naar de winkel gereden voor fruit, yoghourt enz... De gastheer maakte verder geen aanstalte om een uitgebreider ontbijt te voorzien. Vervolgens moesten we heel erg plan trekken. Er werd geen info gegeven over kamer, locatie, omgeving... afwezige gastheer die je soms maar 1x per dag te zien krijgt. Zwembad moest door onszelf geopend worden s morgens.
Hier gaan we zeker nooit meer terug.

Datum van verblijf: mei 2017
charlie d, Eigenaar van Cortijo Piltraque, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2018

Helaas zijn deze personen nooit bij ons geweest !! beetje zielig

Beoordeeld op 6 juni 2017

mooie locatie doch hier is alles mee gezegd. Zeer matig ontbijt (wit brood met confituur en kaas). iedere dag opnieuw. Voor 140 euro per nacht mag het veel meer zijn. Er zijn in de omgeving veel B&B's met een veel betere prijs-kwaliteitsverhouding

Datum van verblijf: mei 2017

Jammer heb jullie nooit gezien !! de personen die bij ons komen weten beter, helaas als eigenaar uitbater kan je hier niks tegen doen. iedereen mag schrijven op trip advisor zonder er zelfs geweest te zijn.

Beoordeeld op 8 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wat hebben we genoten van een prachtige locatie met overweldigend uitzicht. Heel bijzonder. De sfeer is super, het eten heerlijk en prachtige kamers. Een plek waar je je direct thuis voelt en nooit meer weg wilt. De hele familie heeft genoten. Hubert en Ghita dank je wel, tot snel!

Datum van verblijf: augustus 2016

Thanks voor de lovende woorden !! we hebben er zelf ook van genoten, jullie met de Fam. bezig te zien !!

Beoordeeld op 7 augustus 2016

Ongelooflijke rust, prachtige uitzichten, en fantastische kookkunsten van Hubert.
Bedden zijn eveneens super!
Niets is teveel, honesty bar, en no kids!
We zijn hier al 4 x geweest, en zeker niet de laatste keer.

Datum van verblijf: september 2015

Bedankt Xavier, succes

Beoordeeld op 5 juli 2016

Deze B&B ligt op een heuvel binnen een geweldig decor. Amper op een half uurtje rijden van Malaga.
De accommodatie van de B&B met z’n 8 kamers is overweldigend en garandeert een relax verblijf. Onze kamer (appartement) was zeer ruim, comfortabel en piekfijn verzorgd. Het bed zorgde voor 12 optimale nachtrusten.
Het siert Hubert dat hij zijn gasten graag (zo snel mogelijk) het ‘voel je thuis gevoel’ bezorgd. VOLKOMEN gastvrij… want je kan op ieder moment gebruik maken van alle facetten van zijn B & B .
Het ontbijt is compleet en wordt zeer persoonlijk geserveerd met lekkere koffie, thee, vers vruchtensap en dagvers fruit. Lekker eikes worden a la minute gebakken.
Bovendien is Hubert een geweldige kok die (vrijblijvend) ’s avonds, echt gastronomische schotels, serveert. Zeer lekker cava’s en wijnen zijn aan democratische prijzen beschikbaar.
Maar Hubert helpt u even graag aan goede adresjes om uit te gaan eten.
Het prachtige, verwarmde zwembad (GEEN CHLOOR, maar met ZOUTWATER) is kraaknet en biedt tezamen met het zonneterras een prachtig uitzicht op de bergen met hun duizenden olijfbomen. Oooo wat hebben wij zalig kunnen genieten van de rust en de zon omwille van het frisse bergwindje dat constant voor verkoeling zorgde.
De B&B is goed gelegen voor allerlei uitstappen in Andalousie (Malaga, Monda, Ronda, Playa Del Mar, enz…).
Totale verwennerij… met dank aan Hubert en Githa (de liefste hond die wij ooit hebben gekend).
Een adres om te delen en om zekers nog terug te gaan.

Kamertip: Het appartement biedt een geweldige meerwaarde !
Datum van verblijf: juni 2016