Beoordeeld op 8 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wat hebben we genoten van een prachtige locatie met overweldigend uitzicht. Heel bijzonder. De sfeer is super, het eten heerlijk en prachtige kamers. Een plek waar je je direct thuis voelt en nooit meer weg wilt. De hele familie heeft genoten. Hubert en Ghita dank je wel, tot snel!

Datum van verblijf: augustus 2016
charlie d, Eigenaar van Cortijo Piltraque, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2018

Thanks voor de lovende woorden !! we hebben er zelf ook van genoten, jullie met de Fam. bezig te zien !!

Beoordeeld op 7 augustus 2016

Ongelooflijke rust, prachtige uitzichten, en fantastische kookkunsten van Hubert.
Bedden zijn eveneens super!
Niets is teveel, honesty bar, en no kids!
We zijn hier al 4 x geweest, en zeker niet de laatste keer.

Datum van verblijf: september 2015

Bedankt Xavier, succes

Beoordeeld op 5 juli 2016

Deze B&B ligt op een heuvel binnen een geweldig decor. Amper op een half uurtje rijden van Malaga.
De accommodatie van de B&B met z’n 8 kamers is overweldigend en garandeert een relax verblijf. Onze kamer (appartement) was zeer ruim, comfortabel en piekfijn verzorgd. Het bed zorgde voor 12 optimale nachtrusten.
Het siert Hubert dat hij zijn gasten graag (zo snel mogelijk) het ‘voel je thuis gevoel’ bezorgd. VOLKOMEN gastvrij… want je kan op ieder moment gebruik maken van alle facetten van zijn B & B .
Het ontbijt is compleet en wordt zeer persoonlijk geserveerd met lekkere koffie, thee, vers vruchtensap en dagvers fruit. Lekker eikes worden a la minute gebakken.
Bovendien is Hubert een geweldige kok die (vrijblijvend) ’s avonds, echt gastronomische schotels, serveert. Zeer lekker cava’s en wijnen zijn aan democratische prijzen beschikbaar.
Maar Hubert helpt u even graag aan goede adresjes om uit te gaan eten.
Het prachtige, verwarmde zwembad (GEEN CHLOOR, maar met ZOUTWATER) is kraaknet en biedt tezamen met het zonneterras een prachtig uitzicht op de bergen met hun duizenden olijfbomen. Oooo wat hebben wij zalig kunnen genieten van de rust en de zon omwille van het frisse bergwindje dat constant voor verkoeling zorgde.
De B&B is goed gelegen voor allerlei uitstappen in Andalousie (Malaga, Monda, Ronda, Playa Del Mar, enz…).
Totale verwennerij… met dank aan Hubert en Githa (de liefste hond die wij ooit hebben gekend).
Een adres om te delen en om zekers nog terug te gaan.

Kamertip: Het appartement biedt een geweldige meerwaarde !
Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 26 juni 2016

Karig ontbijt (gewoon brood/confituur/beleg - eitje werd 1x voorgesteld tijdens verblijf) - Geen gastronomie kunnen ontdekken - werd niet gekookt, thans wel verwacht en aanbevolen) Prijzig voor wat men in de plaats krijgt...Gastheer was vriendelijk doch niet ingesteld op veel gasten. Vrouwelijke aanpak mist duidelijk...Honesty bar geldt niet voor vrienden...Veel betere b&b's ontdekt in de omgeving tijdens onze rondreis met goede bediening & heerlijke maaltijden. Voor wie niet van honden houdt geen aanrader want die is altijd in de buurt.

Datum van verblijf: juni 2016

Jammer Marc, heb je nooit gezien !! begrijp zelfs jou reactie niet, wat wij doen doen we voor iedereen hetzelfde, van ontbijt tot Honesty bar (uitzondering onze kinderen). Als je zo een onzin schrijft, babbel dan rechtstreeks.

Beoordeeld op 13 mei 2016

Wat een verwennerij. We hebben topdagen gehad bij Hubert en Githa (de liefste hond van de wereld). Schitterende locatie, middenin de olijfgaarden (breakfast with a view). Mooie, ruime en schone kamers. Heerlijk verwarmd zwembad en op het gebied van gastvrijheid en gastronomie heeft Hubert alle verwachtingen overtroffen. Wij komen zeker terug!!

Datum van verblijf: april 2016

Hiervoor doen we deze inspanningen !! met alle plezier gedaan, tot volgende keer. besos