Beoordeeld op 26 juni 2016

Karig ontbijt (gewoon brood/confituur/beleg - eitje werd 1x voorgesteld tijdens verblijf) - Geen gastronomie kunnen ontdekken - werd niet gekookt, thans wel verwacht en aanbevolen) Prijzig voor wat men in de plaats krijgt...Gastheer was vriendelijk doch niet ingesteld op veel gasten. Vrouwelijke aanpak mist duidelijk...Honesty bar geldt niet voor vrienden...Veel betere b&b's ontdekt in de omgeving tijdens onze rondreis met goede bediening & heerlijke maaltijden. Voor wie niet van honden houdt geen aanrader want die is altijd in de buurt.

Datum van verblijf: juni 2016
charlie d, Eigenaar van Cortijo Piltraque, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2018

Jammer Marc, heb je nooit gezien !! begrijp zelfs jou reactie niet, wat wij doen doen we voor iedereen hetzelfde, van ontbijt tot Honesty bar (uitzondering onze kinderen). Als je zo een onzin schrijft, babbel dan rechtstreeks.

Beoordeeld op 13 mei 2016

Wat een verwennerij. We hebben topdagen gehad bij Hubert en Githa (de liefste hond van de wereld). Schitterende locatie, middenin de olijfgaarden (breakfast with a view). Mooie, ruime en schone kamers. Heerlijk verwarmd zwembad en op het gebied van gastvrijheid en gastronomie heeft Hubert alle verwachtingen overtroffen. Wij komen zeker terug!!

Datum van verblijf: april 2016

Hiervoor doen we deze inspanningen !! met alle plezier gedaan, tot volgende keer. besos

Beoordeeld op 18 april 2016

Ongedwongen gastvrijheid, schitterende ligging in de bergen nabij het veelal drukke Malaga. Uitzonderlijke bedden en prima ontbijt.
Een goede uitvalsbasis om Andalusie te ontdekken. Komen hier zeker terug.

Datum van verblijf: april 2016

Bedankt voor jullie reactie !!

Beoordeeld op 29 november 2015

goede accommodatie maar veel te duur volgens de aangeboden voorzieningen. De kamers en het bed is wel goed. Het ontbijt is echter schraal. Veelal moet je alleen je plan trekken omdat er niemand aanwezig is.

Datum van verblijf: oktober 2015

Jammer Hugo, helaas sluiten wij elk jaar 15/11; over wie hebt je het ? nooit gezien !!

Beoordeeld op 4 oktober 2015 via mobiele applicatie

Heel mooie b&b op een top locatie voor wie rust zoekt. Een auto is hier wel een must omdat er in de buurt niet veel te doen is. Je kan hier wel genieten bij het heerlijke zwembad. 's avonds als Hubert kookt is het pure gastronomie! Githa is een lieve hond die je de hele dag gezelschap houdt.

Datum van verblijf: oktober 2015