Beoordeeld op 31 juli 2015

Wij verbleven 11 nachten in Cortijo Piltraque nabij Malaga. De B&B is rustig gelegen op een half uurtje rijden van Malaga. De kamers zijn piekfijn verzorgd, met een VI-springbed waarin het heerlijk slapen is. Verder is er een mooi zwembad gevuld met zoutwater wat heel wat minder irritatie geeft in vergelijking met chloor. Rond het zwembad is het zalig relaxen op het zonneterras, dat een prachtig uitzicht op de bergen. Het ontbijt is uitgebreid met een groot assortiment aan lekkere kazen, hespen, ... Er is vers fruitsap, en de gastheer bakt met alle plezier een eitje als je daar zin in hebt. 's Avonds tovert hij een gastronomisch 3-gangen menu op tafel (toen wij er waren 6 dagen van de 7). Alle schotels zijn om duimen en vingers van af te lekken. De B&B hanteert een "honesty bar", waar je aan heel democratische prijzen zelf drank kan nemen (1,5 EUR voor frisdranken, lokale bieren, ...). Fris water uit een "sodastream" is gratis beschikbaar. De B&B is goed gelegen voor allerlei uitstappen, hoewel we zelf vooral genoten hebben van de rust en de zon rond het zwembad. Hoewel het er erg warm was (temperaturen tegen de 40 graden), was het best aangenaam omwille van een fris bergwindje dat constant voor verkoeling zorgde.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 22 juli 2015

Onthaasten dankzij de uitgestrekte natuurlijke omgeving.van bij het opstaan genieten van de fijngevoelige aanpak van de gastheer die eveneens kan toveren in de keuken. Gault & Millau zou hier moeten langskomen. Wat een ontdekking!
Anne

Kamertip: Alle kamers zijn mooi, grootste hebben ontzettend veel ruimte .
Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 19 oktober 2014

Drie dagen puur genieten; van heerlijk ontbijt tot meest verrukkelijke diners met fantastische wijnen en dat alles verzorgd door onze lieve gastheer Hubert. Daarbij nog de Spaanse zon,heerlijk verwarmd zwembad en een fenomenaal uitzicht. Wij waren hier voor de eerste keer , andere gasten kwamen al voor de zoveelste keer en dat begrijp ik heel goed. Ook wij komen zeker terug om te genieten van alles en bovenal van Huberts gastvrijheid!

Beoordeeld op 6 oktober 2014

Cortijo Piltraque is een echte aanrader voor wie een liefhebber is van gastronomie, rust, gezellig genieten.... Er hangt een leuke huiselijke sfeer dankzij de super vriendelijke eigenaar Huub. Wij zijn er geweest met vrienden en we werden er echt verwend. Ook voor een leuk feestje is Huub steeds te vinden. Volgend jaar, zelfde tijd "We Will be there"
Groetjes Lieve en Peter

Kamertip: Alle kamers zijn top
Beoordeeld op 6 oktober 2014

Dit is een supermooie B&B die wordt gerund door een heel sympathieke gastheer met bovendien een uitstekend kooktalent .
Echt de moeite waard om er eens te zijn geweest , voor ons is dit zeker voor herhaling vatbaar .
Huub nog eens bedankt voor de mooie dagen .
Eddy en kristien