Beoordeeld op 6 oktober 2014

Cortijo Piltraque is een echte aanrader voor wie een liefhebber is van gastronomie, rust, gezellig genieten.... Er hangt een leuke huiselijke sfeer dankzij de super vriendelijke eigenaar Huub. Wij zijn er geweest met vrienden en we werden er echt verwend. Ook voor een leuk feestje is Huub steeds te vinden. Volgend jaar, zelfde tijd "We Will be there"
Groetjes Lieve en Peter

Kamertip: Alle kamers zijn top
Datum van verblijf: oktober 2014
Beoordeeld op 6 oktober 2014

Dit is een supermooie B&B die wordt gerund door een heel sympathieke gastheer met bovendien een uitstekend kooktalent .
Echt de moeite waard om er eens te zijn geweest , voor ons is dit zeker voor herhaling vatbaar .
Huub nog eens bedankt voor de mooie dagen .
Eddy en kristien

Datum van verblijf: oktober 2014
Beoordeeld op 16 september 2014

Beste (Hu)bert,

't Was weer een erg gezellig en ontspannend om met de hele familie van je gastvrijheid en excellente kookkunst te genieten.
Een zeer geslaagd (lang) weekend was de unanieme mening

Nogmaals hartelijke dank en tot de volgende keer,

Fam. Vonk - Maaseik

Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 6 augustus 2014 via mobiele applicatie

Al voor de 2de keer te gast bij Annemie en Hubert in hun Cortijo Piltraque.... De charme en gastvrijheid van Annemie voelt altijd aan als 'thuiskomen' ... Wij kolen helemaal op rust in de mooie omgeving van het Spaanse binnenland, de keuken van Hubert is van uitstekende kwaliteit en de wijnen mogen er ook zijn... Wij maken ook gretig gebruik van de honesty bar wat leidt tot gezellige en soms late avonden :)
Ook het ontbijt smorgens is een feest, Hubert die komt vragen of je een eitje wil ( elke bereiding mogelijk! ) en de heerlijke zelfgemaakte smoothie is de ideale kickstart voor een leuke dag!
Annemie is een gastvrouw uit de duizend en altijd even opgewekt en zorgzaam ! Er word ook veel afgelachen tussen de gasten en Annemie door haar grote dosis humor.. Kortom een heerlijk verblijf in mooie, propere kamers met elke avond een gastronomisch diner en een leuke babbel bij het poussekaffee

Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 5 augustus 2014

Begin mei zijn wij tijdens onze autorondreis door Andalusië terecht gekomen in Cortijo Piltraque, een adembenemende plek met een schitterend uitzicht en van alle luxe en gemakken voorzien. We hebben zo genoten van het uitzicht, de centrale ligging, de rust, het zwembad en de gastvrijheid van Hubert en Annemie dat we gedurende onze reis nog een keer terug gegaan zijn naar de Cortijo! Hubert kookt voortreffelijk en Annemie is op en top gastvrouw, een warm welkom is verzekerd. Een plek waar we zeker terugkomen, als onze kleine geboren is!

Datum van verblijf: mei 2014