Beoordeeld op 22 juli 2014

Prachtige ligging en zeer centraal gelegen om alle mooie steden van Andalusië te bezoeken. Ook wandelen is mogelijk in de nabijheid. Zeer mooie en nette kamers verzorgd door 'ons' Anna. Het culinaire orgasme werd ons bezorgd door Hubert en de muzikale omkadering is de specialiteit van Annemie samen met de gasten. Wij hadden hier de tijd van ons leven en gaan zeker terug, gewoon SUBLIEM. Nancy en Karen.

Kamertip: Zijn allemaal TOP
Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 6 juli 2014 via mobiele applicatie

Topper vlakbij Malaga! Adembenemende uitzichten, mooie en zeer cleane kamers(pluim voor de onderhoudsdames), verzorgd, super gezellige gastvrouw en gastheer dat kookt op top niveau! Wat wil je meer? Een plek waar we zeker terugkomen... In love ❤️

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 2 juli 2014

Op 22 juni 20014 -België-Rusland in de Worldcup- arriveerden we in Cortijo Piltraque. Hubert verwelkomde ons in een Belgische uitrusting en die sfeer en gezelligheid hebben we de hele week gevoeld. Met Annemie, onze gastvrouw, maakten we later kennis: enthousiast en blij.
We hebben genoten van elk moment: de plaats, de mensen, het eten vooral en Annemie en Hubert, de queen en king van onze Palacio...
We zullen de herinnering aan deze week koesteren!
els en jm

Datum van verblijf: juni 2014
Beoordeeld op 17 juni 2014

Voor ons het 4de bezoek aan Cortijo Piltraque...het voelt als thuiskomen! We hebben weer 'n uitstekende vakantie gehad. Hubert zorgt voor voor de overheerlijke menu's en Annemie is steeds de gezellige en openhartige gastvrouw met vele tips. Onze beoordeling: GOUD waard!

Datum van verblijf: juni 2014
Beoordeeld op 4 juni 2014

Wij verbleven heel recent voor een lang weekend (4 nachten) in Cortijo Piltraque! We werden 's nachts superhartelijk onthaald en kregen buiten onze verwachtingen nog een maaltijd voorgeschoteld. De toon was gezet voor de dagen die nog volgden. Hubert wist ons telkens te verrassen met zijn overheerlijke menu's en Annemie is een topgastvrouw! De perfecte 'match'! Voor wie van rust houdt, is dit zeker een aanrader! Superlocatie, prachtig verblijf met heel mooi ingerichte en ruime kamer. Wij hebben geslapen als koningen... Dit weekendje overtrof onze verwachtingen en wij vertrokken terug richting België met opgeladen batterijen ook al was het verblijf maar kort! Zeker voor herhaling vatbaar! Een echte aanrader.

Datum van verblijf: mei 2014