Beoordeeld op 22 april 2014

Na een drukke, kille Belgische winter was de nood aan zonnige we-time groot, we boekten een kamer in
Cortijo Piltraque, een goed idee, zo bleek .... De mooie omgeving, het lekkere eten, de zalige bedden, de rust .... en vooral de gastvrijheid van Annemie en Hubert. Kortom het ideale adres om te ontspannen in stijl! Wij komen alvast terug.

Beoordeeld op 8 april 2014

Fantastische gastvrouw ! Zeer attent en met veel respect voor privacy. Niettegenstaande het wat mindere weer (uitzonderlijk in Andalucia ) deed Annemie ons dat vergeten door haar enthousiasme en de perfecte service.
Prachtige ligging, heerlijke bedden, lekkere cava , super lekkere keuken van Hubert, wat wil een mens nog meer ! Dank u Annemie en Hubert, we komen zeker terug!

Beoordeeld op 3 april 2014

We hadden een ongelooflijke week, een prachtige kamer met superior bedden en voorzien van alle gerief, welke je maar kan bedenken

en dan de keuken!

Hubert heeft zijn sporen dik en dubbel verdiend. Alles wordt tot in de puntjes verzorgd en gezond klaargemaakt en dit helemaal op jouw wens!
En dan Annemarie, zij is een super gastvrouw

Komen beslist dit jaar nog een keer terug, het was voor ons een heel positieve ervaring hoe een vakantie OOK kan zijn

Ans en Kees Vonk

Kamertip: Alle kamers zijn nieuw en perfect!
Beoordeeld op 26 maart 2014

Wil je een privé hotel, met een privé kok met sterren allure, met een privé butler,met een top service, dan moet je in Cortijo Piltraque zijn.
Woorden schieten te kort om dit verblijf te evalueren.
Een prachtige omgeving, een prachtig hotel, een prachtige service, en alleen maar genieten van 's morgens tot 's avonds.
De place to be, voor mensen die op een rustige manier van deze omgeving willen genieten.
Camilla en Jean Louis uit Antwerpen

Kamertip: alle kamers zijn mooi
Datum van verblijf: maart 2014
Beoordeeld op 2 maart 2014

Een plezier om als eerste en een beetje onverwachte bezoekers van 2014 een beoordeling te mogen geven. Voor wat betreft de faciliteiten spreken de foto's en de andere commentaren hier voor zich. De meerwaarde van de CP zit hem echter vooral in de manier waarop Hubert en Annemie hun gasten benaderen: als oude vrienden die nog eens langskomen, en bovendien kunnen meegenieten van Huberts passie. Komen we nog terug? Jazeker, en dan met kookworkshop! Dikke merci en tot later! Stef en Katrien.

Datum van verblijf: februari 2014