TripAdvisor

Taberna de Flores
Geclassificeerd als nr. 1 van 10 Restaurants in Colmenar
Keukens: Spaans
4 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier n.av. tripadvisor naar toe gereden. We hadden zin in tapas en de beoordeling was erg goed.
Een goed sprekende vriendelijke ober hielp ons direct. Wij hebben alleen het hoofdgerecht aangegeven, daarnaast heeft hij de tapas en nagerecht bepaald. Was allemaal erg lekker en goed. Je zou op deze locatie eigenlijk niet deze kwaliteit verwachten, maar het is echt het ritje meer dan waard, ondanks de smalle en stijle straatjes.
We hadden de indruk dat er veel locals komen.
En een verrassing was ook nog eens de rekening: 52,50€ all in (geen alcoholisch dranken) voor ons tweetjes.
Het is dat we al plannen hebben voor morgen, anders waren we zeker teruggekomen.

Datum van bezoek: oktober 2019

3 oktober 2019 beoordeeld

Gezellig samen met vrienden hier gegeten. We hadden niet gereserveerd, maar er was nog een tafel vrij. De bediening spreekt goed Engels en is erg vriendelijk.

Datum van bezoek: september 2019
12 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant. We zaten met zeven mensen aan een ronde tafel in de bar. Het was feest in het dorp, waardoor we wat vroeger moesten komen. Hierdoor kregen we de indruk dat het allemaal wat gehaast moest. Maar uiteindelijk viel dat mee. We hebben ons laten verrassen qua voorgerecht. Was echt heerlijk! Ook het hoofdgerecht was prima. Prima bediening, mensen die uitstralen dat ze er zin in hebben .

Datum van bezoek: augustus 2019
24 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldig en heerlijk restaurant. Ga vooral voor de tapas, voorgerechten en de perfecte tonijn.
Vlees was iets minder.
Maar Heerlijk gegeten. Mooie tafels, kindvriendelijk. En erg gastvrij! Nieuwe topper in Spanje ontdekt.

Datum van bezoek: juli 2019
17 juli 2019 beoordeeld

Supergoede hulp van personeel bij het samenstellen van ons menu. Heel lekker gegeten. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Taberna de Flores bekeken, bekeken ook

Riogordo, Costa del Sol

Colmenar, Province of Malaga

In Taberna de Flores geweest? Deel je ervaringen!